Medijska revolucija u regiji - iz američke perspektive

Uskoro počinje 4. Weekend Media Festival

Medijska revolucija u regiji - iz američke perspektive

Četvrti Weekend Media Festival ove se godine održava od 22. do 25. rujna, na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju. U tri festivalske dvorane pripremljen je bogat program predavanja, panel diskusija i radionica. Na dugom popisu predavača ističu se američki televizijski producenti Pete Radovich i Zarko „Zak“ Ivkovic, koji će govoriti o medijskoj revoluciji i njezinim posljedicama na medijsku scenu u SAD-u i regiji Jugoistočne Europe.


Weekend publici već dobro poznati Pete Radovich je kreativni direktor sportskog programa CBS televizije i dobitnik čak 21 televizijske nagrade Emmy. Producirao je najveće sportske događaje, poput Olimpijskih igara, Super Bowla, Wimbledona i finala NBA lige, a poznat je i kao producent emisije „Inside the NFL“, ikone američkog sportskog programa. Radovich je porijeklom s otoka Kaprije, vrlo je vezan za Hrvatsku, pa tako svake godine ljetuje na Jadranu.



Zarko „Zak“ Ivkovic zadnjih je osam godina izvršni direktor City University of New York Athletic Conference (CUNYAC), koja okuplja stotine sportaša iz 25 sveučilišnih asocijacija. Iza Ivkovica je dvadesetogodišnja televizijska karijera, tijekom koje je za televizijsku mrežu NBC pratio pet Olimpijskih igara, a za svoj rad u Atlanti 1996. također je nagrađen Emmyjem. Ivkovic je rođeni Tuzlak i strastveni nogometaš. Pet godina je pisao kolumnu o nogometu u dnevnom listu Newsday, a još uvijek aktivno igra za Istria Sport Club u New Yorku.



Image

Uz Radovicha i Ivkovica, na 4. Weekend Media Festival dolaze i mnoga druga ugledna imena, poput Jaya McGilla, višeg potpredsjednika Hearst Magazines International, Sashe Savića, glavnog operativnog direktora u Havas Media North America i Stefana Jenzowskog, potpredsjednika kompanije Siemens Communication, Media & Technology.

Prošle godine Weekend je okupio više od 3 000 sudionika, a direktor festivala Tomo Ricov za ovu godinu podiže letvice očekivanja još više. „Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova“, ističe Ricov.

Na tom je tragu i jedan od noviteta ovogodišnjeg festivala, Weekend Content Market, svojevrsna tržnica na kojoj će po prvi put proizvođači sadržaja (produkcijske kuće, mediji…) nuditi svoje proizvode, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.

Više na weekendmediafestival.com