Glazba ima veliku budućnost ukoliko radi u skladu s brendovima

Brendovi će morati postati sve veći dio glazbene industrije jer samo tako glazbu čeka svijetla budućnost

Glazba ima veliku budućnost ukoliko radi u skladu s brendovima

Glazbena industrija u budućnosti će se sve više oslanjati na simbiotsku vezu s vlasnicima brendova, izjavio je majstor glazbe Pharrell Williams. Ističe da za glazbu dolazi sjajna budućnost jer će ona ostati više suprotstavljena uz marke. Cijela ova ploča se vrti oko budućnosti. Kako globalna prodaja cd-ova sve više pada, a potrošači koriste internet za svoju zabavu, glazbene etikete se bore za ulaganje u sutrašnje umjetnike i glazbenike. Williams kaže da su marke potrebne za djela i stvaranje jer su one zapravo jedini izvor financija mnogih umjetnika koje do sada znamo.

Obznanio je da vlasnici brendova kao što su Apple i Microsoft uzimaju to pravo jer se koncentriraju na ljude i kako oni to koriste. A glazbena industrija ide krivim smjerom jer još uvijek samo govori o prodaji svojih zapisa i radova.

Laura Leng, CEO of Digitals, slaže se s Williamsom te predviđa da će u budućnosti pola prihoda glazbene industrije doći iz brendova. Međutim, naglasila je i da se danas više ne može samo govoriti ljudima – treba se baviti njima. Glazba je dotaknula svakoga od nas, tako da i budućnost partnerstva brendova ovisi o tome koliko ljudi zapravo vole glazbu i što su spremni dati za nju.

Rob Wells, predsjednik Universal Music Group (UMG), ističe: Kupci koji nisu spremni plaćati za glazbu, plaćat će ime, brend.
UMG ima udjela u glazbenom video servisu VEVO, osmišljenom za privlačenje oglašivača. Rio Caraeff, predsjednik u VEVO servisu, upozorio je: Ne možemo samo sjediti i ne raditi ništa, jer Yahoo i Apple koriste našu glazbu za svoje poslovanje!