Cannes Lions nudi prvorazredni tečaj za mlade

Cannes Lions Young Marketers Academy po peti puta na Cannes Lions

Cannes Lions nudi prvorazredni tečaj za mlade

Cannes Lions Young Marketers Academy je spremna za povratak na Međunarodni festival kreativnosti petu godinu zaredom s novim sponzorom , vodećim brandom i komunikacijskom agencijom Dentsu Aegis Network, koji podržava namjenski program obuke.

Jednotjedni tečaj Akademija za mlade marketingaše, koji se odvija tijekom festivalskog tjedna, ističe važnost kreativnosti u komunikaciji i pruža širu sliku uloge ljudi iz marketinga. Pripremljeno je za mlade marketingaše tako da rade za poduzeća klijente, Akademija se usredotočuje na četiri ključne teme: Slučaj za kreativnost ; Komunikacijska strategija izvrsnosti ; Najbolje prakse iz odnosa agencija - klijent ; i moderna marka. Tečaj vodi Jim Stengel , bivši globalni marketinški direktor P & G, sa stručnjacima Suzanne Tosolini , nezavisnom konzultanticom usmjerenom na sve aspekte brand strategiju , i Serfi Altun , osnivačem i šefom ideja u firmi Idea Bakery,  koji su mentori akademije. Posvećen podržavanju nove generacije brand lidera , Dentsu Aegis Network će aktivno podržati Akademiju preko tjedna kroz niz aktivnosti , uključujući pristup poticajnim i nadahnjujućim govornicima.

Obzirom na neprocjenjiv okoliš u kojem se odvija, Young Marketers Academy će iskoristiti glavne sadržaje Cannes Lions programa uz vlastiti prilagođeni raspored s predavanjima koje drže visokopozicionirane osobe iz marketinške industrije poput Coca -Cole , Facebook , Google , Wunderman , Eyeka and Resource. Večernji događaji će omogućiti umrežavanje industrije , posloženi tako da bi se poboljšala iskustva Sudionika dok grade svoje kontakte. Rezultat će biti mladi komercijalisti koji su se vratili svojim ulogama bolje opremljeni vještinama i najboljom praksom potrebnom za razvoj njihove karijere .

Osvrčući se na akademiju , Jim Stengel kaže: " To je apsolutno transformacijsko iskustvo za mlade lidere . I dalje primam bilješke od naših" diplomiranih " o razlici koju je ovaj tjedan  imao na njihovo poslovanje i na njihove karijere . To je moj omiljen tjedan u godini! "

Uz to , Nick Waters , predsjednik Uprave Aegis Dentsu Network APAC je rekao , " Danas su  mladi iz marketinga buduće zvijezde oglašavanja i marketinške industrije, a razvoj talenta je jedna od naših glavnih smjernica . Oduševljeni smo što sponzoriramo akademiju "Mladi marketinške akademije" i pružamo sudionicima svježe perspektive o kreativnosti kroz savjete stručnjaka koji su bili uspješni  u karijeri . "

Dizajniran za menadžere oglašavanja, brand menadžere, menadžere razvoja poslovanja, komunikacijske menadžere, marketing menadžere , medijske menadžere i menadžere prodaje koji rade za tvrtke ,Akademija je otvorena za mlade u marketingu u dobi od 30 godina i manje . Održava se od 15-20 lipnja , a iznos od 2.530 € uključuje pristup svim četiri nagrade ceremonije ,  Young Lions Party  u utorak 17. lipnja , i završnu Gala večeru u subotu 21. lipnja 2014 . Mjesta su ograničena, a tko se želi prijaviti na e-mail treba pisati na academies@canneslions.com sa svojim najnovijim životopisu.

Cannes Lions je najveće godišnje okupljanje globalne kreativne komunikacijske industrije održava se od 15-21 lipnja u Cannesu, u Francuskoj . Više informacija o festivalu i nagrade mogu se naći na www.canneslions.com

Davor Balaško