Amsterdam Worldwide spaja Olmecu sa plesnom glazbenom platformom

Približavanje branda ciljanoj publici

Amsterdam Worldwide spaja Olmecu sa plesnom glazbenom platformom

Ovaj tjedan krenula je kampanja koju je Amsterdam Worldwide napravio za tekilu Olmeca. Nova inicijativa obuhvaća društvene medije, iskustvene, online i mobilne aktivnosti ciljajući na mladu odraslu publiku - partijanere i ljubitelje glazbe - preko međunarodne plesne glazbene scene.

Ekskluzivni partnerstvo branda s međunarodnom superzvijezdom DJ Ferry Corstenom označava početak kampanje. Aktivnost započinje s otvaranjem online DJ škole koju vodi Ferry i klupska turneja koju sponzorira Olmeca.

Da bi sudjelovali, mladi DJ-evi bi trebali posjetiti http://olmecatequila.com/bethedj, gdje mogu skinuti i remiksati novu pjesme Ferryja Corstena napravljenu isključivo za Olmecu, koja se zove Check This Out (5am Remix). S usavršenim remixom, mlade nade  mogu uploadati svoje verzije i pratiti Facebook stranicu Olmeca. Nekoliko stvari će biti odabrano, a njihovi stvaratelji biti će prevezeni u Rotterdam na majstorsku radionicu u Ferryjev studio i najbolje od svih će otvoriti njegov koncert iduće godine. "Budi DJ" je krenuo ovaj tjedan i trajat će do sredine listopada. Uži izbor bit će objavljen u studenom.


Image


Ferry je rekao: "Stvarno sam uzbuđen što radim na ovom projektu s Olmecom koji ima potencijal za usmjeravanje glazbene karijere pravih kandidata u središte pozornosti."

Aktivnost se nastavlja Ferryjevom turnejom kroz osam gradova u Rusiji, pod nazivom WKND MAGIC (na kojoj promovira svoj novi album WKND). Tijekom turneje, Ferry će također lansirati Limited Edition Olmeca bocu koju je on dizajnirao, a koja uključuje njegov vlastiti logo, što proizvodu daje elegantan novi izgled.

Brian Elliott, osnivač i izvršni direktor u Amsterdamu Worldwide je rekao: "Olmeca je sinonim za odličan večernji izlazak. Usklađivanje Olmeca s plesnom glazbom i jednim od najboljih svjetskih DJ-a je dokaz markine dugoročne predanosti."