1. Susret kozmetičara Hrvatske okupio preko 60 kozmetičkih stručnjaka

Sve što jedna kozmetičarka treba

1. Susret kozmetičara Hrvatske okupio preko 60 kozmetičkih stručnjaka

Susret kozmetičara održao se 22. listopada u Zagrebu, na njemu se okupilo preko 60 kozmetičkih stručnjaka iz cijele Hrvatske, a protekao je vrlo glasno i uz puno kvalitetne rasprave. Jednodnevni edukativni susret kozmetičara započeto je predavanjem Ariane Vele o EU fondovima. „Najbitnije je imati ideju, no nikada nećete dobiti 100% financijskih sredstava! Dobit ćete subvenciju u određenom postotku jer EU želi da i vi preuzmete rizik za svoj posao“ – naglasila je Vela.

Odličan niz predavanja sa konkretnim informacijama nastavili su prodajni i marketing stručnjaci Danijel Bićanić i Saša Petar.„Patite li od fenomena hrčka i sav posao neprestano prebacujete na svoja leđa, umjesto na svoje zaposlenike, imate problem i morate hitno mijenjati poslovnu strategiju!“ – rekao je Bićanić, dok je prof. Petar istaknuo: „88% svojih zaposlenika i kupaca gubite zbog lošeg vodstva, a strast je jedan od najvažnijih marketing alata u prodaji. Stvoriti privrženost, izazvati oduševljenje, obožavanje i sljedbeništvo je veliki uspjeh.“

Jednako odlično predavanje održao je i Bojan Rađenović, koji je otvorio pandorinu kutiju ukazavši na problematiku stručnosti i kompetencija kozmetičke struke.

Kozmetičari: želimo moderno udruženje koji će pomoći struci!

Na susretu su prisutni mogli čuti brojne poslovne mogućnosti za kozmetičku struku, nove tehnike u radu i novosti iz svijeta kozmetike, dok je zaključak žustre rasprave u okruglom stolu na temu Kozmetički saloni u grupnoj kupovini – prednosti i nedostaci, jednoglasan: Kozmetičkoj je struci potrebno moderno udruženje!

Kanal grupne kupovine svaki kozmetičar treba koristiti pametno i uz dobru kalkulaciju te nikako spustiti cijenu svojem najboljem proizvodu ili usluzi! Važno je napraviti plan i nakon što kupci stignu, prodati im dodatnu uslugu, koja će odgovarati onoj kupljenoj puno povoljnije. Najvažnije od svega, potrebno je okupiti kozmetičku struku na jednom mjestu, u obliku udruge, koja će lobirati prema institucijama i raditi na zakonskom očuvanju minimalnih cijena kozmetičkih usluga.

Prilika za umrežavanjem, povezivanjem, informiranjem i profesionalnom diskusijom čeka vas i na 2. Susretu kozmetičara već u proljeće. Ne propustite je.

Image
Image



Tihana Džepina i Ljiljana Perkov,
organizatorice
www.kozmeticarka.com.hr