Me, Myself - Adidas kolekcija prilagođena ženama

Predstavljena nova kolekcija koja promiče značaj i važnost ženine osobnosti i posebnosti

Me, Myself - Adidas kolekcija prilagođena ženama

Ovaj tjedan adidas je predstavio novu kolekciju za ženski trening što je zapravo i početak kampanje Me, Myself koja na osobit način zaokružuje adidasov pristup ženama i odjeći koju za njih kreiraju, a ujedno označava adidasovu jedinstvenu komunikacijsku platformu usmjerenu upravo prema ženama.

Na tragu ove adidasove „filozofije“, Me, Myself kampanja slavi individualnost, odanost treniranju i motivaciju za sport. Ona je u svakom smislu prilagođena modernoj, samosvjesnoj ženi koja u svom dnevnom rasporedu pronalazi vremena za sport i brigu o vlastitom tijelu.

Image

U kampanju su se uključile brojne adidasove sportske zvijezde diljem svijeta, kao što je tenisačica Ana Ivanović, košarkaška zvijezda Candace Parker, taekwondašica Irida Salazar te odbojkašica Miwa Asao. adidasova teniska zvijezda Ana Ivanović za ovu je kampanju izjavila: „Nova filozofija adidas kampanje Me, Myself inspirira me iz razloga što pokazuje ženinu individualnost: sve smo mi sportašice u našem specifičnom okruženju i sve smo različite, ovisno o sportu kojim se bavimo.“

Image
Image

Training kolekciju su predstavili poznata plesačica Ivona Brnelić i modni sveznadar Borut Mihalić. Najistaknutije linije ove kampanje su Clima 365, adilibria i Yatra.

Image

Linija Clima 365 visoko je funkcionalna, izrađena vrhunskom tehnologijom te prepoznaje žensko tijelo u svim sportskim situacijama. Sve žene koje se vole poigravati izgledom pronaći će se u liniji adilibria koja predstavlja savršen spoj sportskih performansi i modnih trendova. Žena koja može i zna napraviti špagu i ima slobodu pokreta sve potrebno pronaći će u liniji Yatra.

Image