Predstavljen natječaj 'Mladi.Kreativni.Chevrolet' za 2010. godinu

Chevrolet predstavio potpuno novi Spark

Predstavljen natječaj 'Mladi.Kreativni.Chevrolet' za 2010. godinu

Svečanom prezentacijom u Mimari sinoć je u Hrvatskoj predstavljen novi Chevrolet Spark. Predstavljeno je i četvrto izdanje natječaja Mladi. Kreativni. Chevrolet namijenjenog mladim kreativcima, studentima umjetničkih fakulteta i visokih škola iz brojnih europskih zemalja. Ovaj europski natječaj ohrabruje studente da promatraju Chevroletove modele Spark i Volt iz svoje kreativne perspektive, te nagrađuje njihove vizije.

U kategoriji moda od prve godine postojanja sudjeluju i studenti zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta, i to izrazito uspješno. Prije dvije godine je Neven Mihić zauzeo treće mjesto, a istu su poziciju na lanjskom europskom finalu u Berlinu osvojile i sestre Špoljar. Mini revijom prikazane su njihove pobjedničke kreacije.

Ovogodišnji natječaj bit će još uzbudljiviji jer su se uključila još dva zagrebačka fakulteta, što našim studentima omogućuje sudjelovanje u ukupno četiri kategorije. Tako će se studenti Grafičkog fakulteta iskušati u kategorijama fotografija i vizualne umjetnosti, polaznici Akademije dramskih umjetnosti – katedra fotografija u kategorijama video i fotografija, a Tekstilno-tehnološkog fakulteta ponovno u modi, ali i u vizualnim umjetnostima. Prijave studenata se zaključuju sutra, a rok za predaju projekata je 15. travnja.

Ubrzo nakon toga žiri sastavljen od uglednih dizajnera, fotografa, novinara (Sonja Braut, Saša Burić, Krešimir Dolenčić, Ružica Đukić, Nađa Irena Fišić, Petra Grčić, Ana Lendvaj, Nataša Mihaljčišin, Igor Stazić i Jasna Stilinović) izabrati po deset najboljih radova u svakoj kategoriji. Tko je dobio vrijedne nagrade (300, 500 i 1200 eura) bit će objavljeno krajem svibnja na svečanom nacionalnom finalu. Pobjednički radovi bit će proslijeđeni europskom žiriju, te će konkurirati za jednu od tri vrijedne nagrade (600, 1000 ili 1200 eura).

Godinama najprodavaniji mini u Hrvatskoj moderna je interpretacija legendarnog Chevroletovog branda, imena koje je godinama više nego bilo koje drugo predstavljalo užitak i slobodu vožnje. 'Esencija novog Sparka je zabava, moda i funkcionalnost', rekao je direktor prodaje i marketinga Chevroleta za središnju i istočnu Europu Jeroen Barwegen, koji je pozdravio uzvanike.

U nastavku gosti su uživali u glazbi Massima, a svojim glazbenim izborom zabavljao ih je DJ Feel Good (Mladen Horvat).