Nestlé i hrvatski chefovi zajedno za smanjenje otpada od hrane

Povodom Međunarodnog dana kuhara, Nestlé i omiljeni hrvatski chefovi pozvali na uključivanje djece u kuhanje i upozorili na važnost smanjenja otpada od hrane

Chefovi Vrte Zdravi Film.jpg

Nestlé je udružio snage s vrhunskim hrvatskim chefovima*, kako bi u mjesecu u kojem se obilježava Međunarodni dan kuhara, skrenuo pažnju na važnost smanjenja otpada od hrane, ali i aktivnog uključivanja djece u kuhanje.

Mate Janković, Mario Mihelj i Robert Hromalić dio su kulinarskog serijala u šest nastavaka Chefovi Vrte Zdravi Film“, koji će tijekom listopada biti dostupan na Nestlé digitalnim kanalima. Dio je to projekta Vrtim Zdrav Film, koji već 11 godina pomaže roditeljima u stvaranju zdravih navika djece. Od ove godine snažan se fokus stavlja na smanjenje otpada i ostataka od hrane. Zadatak poznatih chefova bio je podijeliti savjete i trikove kako kuhati uz što bolje iskorištavanje namirnica. Tako su od glavnih jela pripremili i alternative jednako nutritivno hranjivih jela za drugi dan, od onoga što nije iskorišteno za ručak.

Chef Mate Janković pripremio je goveđu juhu s azijskim začinima i rezancima, od čijih je ostataka napravio salatu s govedinom, rižom i povrćem iz juhe. „Znanstveno je dokazano da djeca koja pomažu u pripremi obroka jedu značajno više povrća od djece koja ne sudjeluju u kuhanju. Važno je da isprobavaju nove okuse i šire paletu namirnica koje vole“, izjaviojeMate. Kako ne baciti ništa od onoga što imamo u kuhinji, prije snimanja serijala objasnio je kroz 15 jednostavnih savjeta.

Image

Chef Mario Mihelj je ribu i povrće iz pećnice pretvorio u vrlo ukusnu savijaču od ribe , koja je oduševila i dječji žiri koji je ocjenjivao sva pripremljena jela. „Planiranjem obroka i sastavljanjem popisa za kupovinu možemo i sami značajno utjecati na smanjenje otpada od hrane“, objasnio je Mario, koji je podijelio i niz korisnih ideja za pripremu ribe uz što manje ostataka.

Image

Chef Robert Hromalić osmislio je dvije slastice –  čokoladni mousse sa žitaricama i veganski flan bez mlijeka i glutena, u kojem je iskoristio čokoladu preostalu od pripreme moussea. „Djeca će se rado uključiti u zajedničko kuhanje ako je ono zabavno. Igrajte se okusima i teksturama, neka svaki desert bude kombinacija slatkog i slanog, kremastog i hrskavog“, rekao je Robert. Naš vrhunski slastičar dao je i savjete kako pripremati deserte uz maksimalno korištenje svih sastojaka iz kuhinjskih ormarića.

Image

„U aktivnosti projekta Vrtim Zdravi Film uključili smo snažne partnere koji nas svojim iskustvom i savjetima mogu inspirirati da usvojimo nove, održive navike kada je riječ o kuhanju. Na svjetskoj razini, godišnje se baci blizu milijardu tona hrane, dok u Hrvatskoj po stanovniku godišnje bacimo oko 75 kilograma hrane. Nestlé se od ove godine aktivno uključuje u podizanje svijesti o ovoj važnoj temi s konkretnim aktivnostima“, izjavila je Irena Merkaš,voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.

Nestlé nastavlja s aktivnostima za bolju, zdraviju i održiviju budućnost, educirajući svoje zaposlenike, partnere ali i širu javnost za dobrobit cijele zajednice.

Video serijal „Chefovi Vrte Zdravi Film“ pronađite na nestle.hr od 15. listopada 2021. godine

Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 291.000 ljudi i posjeduje tvornice ili posluje u skoro svakoj zemlji na svijetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2020. godinu iznosila je 84.3 milijardi švicarskih franaka. Nestlé je prisutan u Hrvatskoj od 2003. godine i zapošljava 115 ljudi.

<strong>NESTLÉ U ZAJEDNICI</strong>   Tvrtka Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorijaNestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI EuropaOd 291.000 zaposlenika u Hrvatskoj ih radi 115 Diljem svijeta tvrtka ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)U posljednjih pet godina više od 100.000 potrošača s područja regije sudjelovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača U posljednjih deset godina kroz projekt Vrtim Zdravi Film tvrtka je investirala više od 4,5 milijuna kuna u edukaciju o prehrani