Torba-vrećica koja je zaludila svijet: U čemu je tajna 'it' torbe koje se celebovi ne mogu zasititi?

"The Pouch" torba brenda Bottega Veneta postala je omiljeni modni dodatak za koji su neki spremni platiti vrtoglave cifre. Kako je i zašto došlo do takvog uspjehe jedne naizgled ne tako posebne torbe?

Torba-vrećica koja je zaludila svijet: U čemu je tajna 'it' torbe koje se celebovi ne mogu zasititi?

Svake godine modni nas dizajneri iznenade novim trendovima, originalnim kreacijama i pametnim modnim rješenjima, a jedna torba sada već dvije godine za redom ne silazi s lista najpopularnijih modnih dodataka svijeta.

Torba-vrećica brenda Bottega Veneta zaludila je svijet u srpnju 2018., a danas je planetarno popularna. Na ovu se „it“ torbu čeka mjesecima,  a cijene joj dosežu vrtoglave cifre. High street brendovi odmah su se bacili u proizvodnju mnogo povoljnijih inačica, a modni časopisi vrve tim torbicama neobičnog oblika koje kao da su začarala trendseterice i fashionistice. U čemu leži čar te vrećaste torbe?


Bottega Veneta lansirala je liniju vrećastih torbica po nazivom „The Pouch“ u ljeto 2018. godine, kada je na čelo te modne kuće zasjeo Daniel Lee. Od tada je Bottega Veneta postala ne samo luksuzna talijanska modna marka već i omiljeni dizajnerski brend celebova, influencerica i trendseterica. S kvartalnim rastom prodaje od 2.2 posto, Bottega Veneta trenutno apsolutno vlada modnim svijetom, a veliki dio zasluge pripada upravo hit torbici.

Fotogenična, mekana i podatna, "the Pouch" je postala hit torba preko noći. Dok su svi ostali dizajneri stvarali kockaste torbe krutih formi, Bottega Veneta je lansirala nježnu i taktilnu torbu koju ste mogli smotati ispod ruke kao smotuljak i čvrsto ju privinuti uz sebe bez da vas igdje žulja. Uspjeh je bio zagarantiran.


„The Pouch“ danas modni znalci opisuju kao radikalnu torbu. U doba užurbanosti buntovno je stvoriti torbu bez naramenica, koju nužno moramo nositi u ruci i ne ispuštati. Paziti na nju jer ju ne možemo objesiti oko tijela. Uz dašak vintagea i koketiranje s klasikom, „the Pouch“ je postala prava statement torba koju svatko iz svijeta mode tko drži do sebe danas želi imati. A iako se cijene ove fine torbe-vrećice kreću između 4000 pa sve do 61.000 kuna, potražnje ne manjka.

Još jedan dokaz uspjeha ove torbe i ovog talijanskog brenda su i osvojene nagrade na Fashion Awards u prosincu 2019. Bottega Veneta je na kraju prošle godine tako osvojila nagradu u svakoj kategoriji u kojoj je bila nominirana, pa je tako proglašena brendom godine, a Daniel Lee odnio je nagradu za najboljeg dizajnera godine.

I tako je torba-vrećica od koje se nije mnogo očekivalo postala peti najtraženiji modni dodatak 21. stoljeća. Jednostavna, bez remenja ili loga – čista klasika spojena s daškom suvremenosti.