Neočekivani trendovi

Top 10 modnih trenutaka 2020. koje ćemo pamtiti

Od lockdown klišeja - trenirki i hoodica - do celebrity outfita i Zoom odijevanja

gucciizara.jpg
Foto: Instagram

Vjerujemo da ćemo se svi složiti, ova godina bila je poput lude vožnje u lunaparku. Obično se na kraju godine prisjećamo najvećih modnih trenutaka - uključujući svečane dodjele godišnjih nagrada, festivalska pojavljivanja i ostale celebrity događaje.

Image
Svako zlo za neko dobro

Lekcije koje nas je 2020. naučila o životu

Ove godine događaji su postali virtualni. I iako ta činjenica ograničava uobičajene trenutke na koje se osvrćemo, svejedno je bilo nekoliko neočekivanih modnih trenutaka koje svakako treba istaknuti.

Bila je ovo zaista neuobičajena godina, i premda ćemo neke stvari odmah poželjeti zaboraviti, nekoliko je trenutaka za pamćenje, posebno u modi, a za koje mislimo da zaslužuju neko priznanje.

Najvjerojatnije smo svi u jednom trenutku prihvatili jedan od ovih lockdown trendova, a neke od njih prenijet ćemo i u novu godinu. Provjeri ih u nastavku.

Pidžame su postale glamurozne

Nakon sve više vremena provedenog u kući, nije prošlo puno vremena prije nego što je naš novi radni outfit nalikovao pidžami. Možda zato što zbilja jesmo nosili pidžame.

Zoom sastanci postali su stvar svakodnevice i značili su da moramo početi izgledati kao da izgledamo barem malo pristojno i profesionalno i tu su se pojavile fancy pidžame. Od svilenkastih tkanina i šljokica, do perja i paperja, pidžame su doživjele takav procvat da sada već slobodno mogu proći kao normalna odjeća - doduše, ako je 'normalna' odjeća totalno ekstra i odiše glamurom.

Beyoncé je svojim prijateljima poslala ormar pun odjeće

To se dogodilo u siječnju, prije nego što je u naše živote ušla korona i još uvijek pamtimo ovaj potez Queen Bey. Da bi lansirala jednu od kolekcija Ivy Parka 2020., pjevačica je svojim prijateljima poslala stvarni ormar na kotačima pun odjeće iz nove kolekcije. Reese Witherspoon i Missy Elliott bile su samo neke od sretnika koji su dobili ovu veliku narančastu kutiju s potpisom.

Usklađivanje maske i outfita

Svi od Lizzo do Kate Middleton masku za lice pretvorili su u modni dodatak. Ionako ih moramo svakodnevno nositi, pa zašto je onda ne bismo i ukladili s ostatkom outfita.

Da nam je netko na početku ove godine rekao da ćemo svaki dan nositi maske za lice, od medicinskih do cvjetnih, točkastih ili onih sa životinjskim uzorkom, nikada ne bismo povjerovale, ali što je - tu je.

Dezinficijens za ruke bio je svugdje rasprodan (i praktički postao obvezni dodatak)

Sjećaš se kad nas je sve uhvatila panika na početku prvog lockdowna i kada je wc papir bio poput najegzotičnije stvari u trgovini? Oni koji su tada kupili zalihe wc papira, kvasca i brašna, također su se naoružali i pozamašnom količinom dezinficijensa za ruke i sapuna, a cijene dezinficijensa odjednom su naglo porasle.

Vjerojatno ćeš ih sada pronaći u većini džepova kaputa i pretinaca torbi, tako da su sada postali poput obaveznog dodatka, uz rame novčaniku i mobitelu.

Zoom odijevanje postalo je nova modna kategorija

U 2020.-oj ušli smo u svijet Zooma, Google Meetsa, FaceTime-a i bilo kojeg drugog oblika video chata. Isprva smo mislili da je to samo faza, ali ispada da je još uvijek ovdje i najvjerojatnije će biti u doglednom vremenu. Iako smo brzo saznali da to znači da ćemo dio dana moći ostati u pidžami, to je stvorilo i fenomen odijevanja od struka prema gore.

Naušnice, slojeviti dragulji i statement majice novi su način da se, naravno, pripremiš za posao s donjim dijelom trenirke, termo čarapama i papučama ispod tipkovnice.

Brendovi su došli do kreativnog rješenja: i modeli su počeli raditi od kuće

Instagram račun @awkwardzara stvoren je 21. srpnja i ako ga još ne pratiš, trebala bi. Budući da je puno ljudi radilo od kuće, a snimanja su otkazivana, brendovi poput Zare i Asosa došli su do kreativnog rješenja: svoje su kolekcije predstavljali iz domova svojih modela. Zara je ovu ideju podigla na sasvim novu razinu - uključujući vrh štednjaka.

Svi su htjeli nositi Connellov lanac

Nakon faze Tiger Kinga i misterija je li Carol Baskin ubila svog supruga, stigla je faza serije Normal People. Odjednom su se svi zaljubili u glumca Paula Mescala i njegov lančić. Uz želju da Connell i Marianna žive sretno do kraja života i želju da nam Marianna posudi sve svoje ljetne haljine, slijedila je i želja da nabavimo Connella i njegov seksi lanac. Trgovačka platforma liketoknow.it čak je zabilježila 500-postotni porast u potrazi za lancima, a Asos 70-postotni rast prodaje lančića nakon serije.

Neko vrijeme sve je bilo tie-dye

Kako je banana kruh postao službeni desert, a dosada dio svakodnevice lockdowna, mnogi od nas počeli su biti kreativni. DIY tie-dye preuzeo je Instagram i TikTok feedove i nostalgični se trend službeno vratio. Unatoč DIY trendu, Asos je zabilježio rast prodaje od 2.281%, posebno tie-dye čarapa.

Harry Styles nosio je Gucci haljinu na naslovnici Voguea

Harry Styles našao se u središtu pozornosti kao prvi muškarac koji se ikad pojavio solo na naslovnici Voguea. I ne samo to, bivši One Directioner nosio je i niz outfita, uključujući plavu haljinu i sako koji je dizajnirao Gucci.

Ušavši u povijest kao jedan od muškaraca čiji stil pomiče granice, ovo je jedna od dobrodošlih promjena koje je industrija časopisa napravila i to je bio jedan od onih trenutaka koji su srušili internet, a mi se nadamo da će postati ‘norma’.

Većina ljudi sada posjeduje barem jedan set trenirke (a baršunasti stilovi su se vratili u modu)

Memovi su u osnovi preuzeli 2020. godinu, a trend ‘kako je započelo vs kako ide’ brzo je postao viralni hit zahvaljujući sudjelovanju poznatih osoba. Teško je znati koji je dan/mjesec ili ponekad čak i godina, a to je bilo još očitije nakon što smo vidjeli Kim Kardashian i Paris Hilton zajedno odjevene u baršunaste trenirke u stilu Juicy Couture s prevelikim sunčanim naočalama.

Ispostavilo se da su ovi outfiti iz Kimine nove kolekcije SKIMS i da ih ljudi kupuju kao ludi, i opet ih nose kao da je početak 2000-ih. Ove godine zaista sve prolazi, a garantiramo da je većina ljudi prigrlila sportsku odjeću i nabavila si barem jedan set trenirke u istoj boji - Asos je izvijestio da je prodao 156% više joggers hlača, 88% više hoodica i 83% setova trenirki ove godine.