Saznale smo sve o domaćem brendu šašavih dizajnerskih čarapica iza kojeg stoji genijalni dvojac

Zasitili ste se čarapa s uzorcima hrane ili pasa? Upoznajte hrvatski brend neodoljivih čarapica koje vraćaju osmijeh na lice

Saznale smo sve o domaćem brendu šašavih dizajnerskih čarapica iza kojeg stoji genijalni dvojac

Šarene, s uzorcima, avokadom, bananama ili pilećim batcima - neobične i luckaste čarape prije nekoliko su godina postale veliki trend među modnim dodacima i udahnule potpuno novi život u inače nepravedno zanemaren komad odjeće.

Iako u ponudi high street brendova možete pronaći mnogo zanimljivih uzoraka i modela čarapa, jedan je hrvatski dvojac podignuo stvar na posve novu razinu - a mi smo s njima razgovarali. Radi se o Dorji Horvatić i Filipu Eteroviću, najboljim prijateljima koji su pokrenuli prvu hrvatsku liniju čarapa za sve one koji žele nešto više od mainstream uzoraka s hranom.

Sasvim običan, svakodnevni predmet u njihovim je rukama postao modni statement komad kojim možete izraziti svoj stil, kreativnost i ukus, a čak i ako cijele dane nosite službena odijela uz ove čarapice ispod krinke ozbiljnosti još uvijek imate mogućnost zadržati dašak djetinje razigranosti.

Kad se prijateljstvo, strast i entuzijazam sve postaje moguće

Ljubav i strast prema čarapama odvela je Filipa i Dorju na put osnivanja HYPERsocksa. Svoj su brend nedavno predstavili na hrvatskom tržištu, a ponosni su na to da je riječ o potpuno hrvatskim proizvodima proizvedenima u tvornici Miro.

"Možemo reći da imamo poseban odnos prema čarapama. Volimo ih prati na manjim temperaturama i prije pranja ih okrenemo na drugu stranu kako se ne bi oštetile. Čarape lijepo spojimo prije pranja kako čarape ne bi izgubila svog partnera. Ne hodamo bosi u njima jer se na taj način prljaju i oštete. Volimo ih, mazimo i pazimo", priznaje Filip.

Inače,ovom dvojcu ovo nije prvi izlet u poduzetničke vode - oni u njima već spretno plivaju. Filip je DJ i jedan od osnivača CFSN-a organizator Illectricity festivala, festivala audio-vizualnih umjetnosti i R/verse Festivala na Mrežnici i suorganizator FRüHSTüCK-a. Okušao se i u ugostiteljstvu pa je pokrenuo i Munchy, veselu srebrnu prikolicu koja proizvodi finu hranu i često putuje. S druge pak strane, Dorja je dizajnerica u timu Opet njih dvije - kreativni kolektiv koji stoji iza branda Biljkoborci. Zaljubljena je u primijenjenu umjetnost i bavi se širokim spektrom dizajna - od grafika, ilustracija, weba pa sve do osmišljanja društvenih igara, a sada i čarapica. 

HYPERsocks zapravo je rođen iz Dorjinog i Filipovog prijateljstva, te njegovog zaraznog entuzijazma kada su u pitanju čarape. 

"Oduvijek sam bio veliki zaljubljenik šarenih čarapa. Vjerovao sam da su čarape odraz pozitivnog stava pojedinca, njegove otvorenosti te općenito ljudske slobode. Prvi moj plan bio je uvoz i distribucija nekoliko odličnih stranih brandova i tu sam pozvao Dorju da mi pomogne. Nakon pokušaja suradnje s tim stranim brandovima koja nije uspjela, odlučili smo se proizvesti vlastite. Imam nešto iskustva u prodaji, marketingu, promociji te organizaciji, a Dorja je izvrsna dizajnerica, vrlo sposobna, izvrsno organizirana i pažljiva. Zato mi je i dobar niz godina najbolja prijateljica i ne bih je mijenjao za ništa na svijetu", objasnio nam je Filip. 

"Meni je zanimljivo dizajnirati i stvarati sadržaj oko bilo kojeg svakodnevnog uporabnog predmeta. Filipova energija je zarazna, a često ima poriv “tjerati” ljude oko sebe da učine korak više ili da se maknu iz svoje comfor zone. Danas mi je drago da je baš čarapa taj svakodnevni uporabni predmet oko kojeg skupa gradimo priču", dodaje Dorja. 

Vedre i estetski vrlo primamljive, HYPERsocks čarape lako su osvojile simpatije prvih kupaca.

"Naše šarene i razigrane čarape rezultat su zajedničke ljubavi prema dizajnu, umjetnosti, glazbi, modi i životu. Mislimo da ponajviše iz toga vučemo našu inspiraciju i kreativu. Divno je vidjeti reakcije ljudi na naš proizvod. Možemo reći da nam je to fini vjetar u leđa", objašnjavaju nam te dodaju kako im je glavni cilj postići da se njihov proizvod jasno razlikuje od drugih na tržištu te da postane prepoznatljivi po dizajnu i po kvaliteti. 

Ono što vam postaje očito ako samo jednom bacite pogled na njihove čarape je to da su one vesele, kvalitetno izrađene i dizajnerski vrlo promišljene. Dorja i Filip planiraju voditi šašavi marketing, poigravati se sa stop animacijom u svojim kampanjama, a najviše se žele približiti pozitivnim ljudima mladog i poduzetnog duha koji se ne boje drugačijeg. 

"Slobodni, komunikativni i opušteni, vole izazov i avanturu, nekonvencionalni, prepuni zanimljivih ideja, nevezano uz polje djelovanja", tako Filip opisuje ciljanu skupinu kupaca HYPERsocks čarapica, a sigurni smo da neće trebati dugo da ovaj brend pronađe svoj put do i do srca nešto tradicionalnijih kupaca koji do sada nisu razmišljali o čarapama kao o odjevnom predmetu s ikakvim potencijalnom. 

Sloboda i odstupanje od pravila glavne su niti vodilje ovog genijalnog dvojca. Otvoreni i vedrog duha, svoj pristup životu prenijeli su i na svoj brend. 

"Naš slogan glasi “Everything goes with anything” što znači da naše unisex čarape nisu opterećene životnim pravilima ili pravilima u ljubavi te su oslobođene bilo kakvih predrasuda", govore nam te dodaju kako imaju velike planove za svoj brend. 

"Pošto se HYPERsocks trenutačno prodaje samo u Hrvatskoj, plan je širenje prvo na Europu, a onda na svijet. Upravo radimo na našoj trećoj kampanji koja će imati izrazito zanimljivu priču i bit će potpuno drugačija. Svoju proizvodnju, od čarapa do etiketa, zadržat ćemo u Hrvatskoj i to u manjim tvornicama. Uvijek naglašavamo da smo hrvatski proizvod i tako se želimo predstaviti i van Lijepe naše", govore nam, a otkrili su i kako u sljedećih godinu dana planiraju u potpunosti prijeći na bio pamuk. 

Trenutno su njihove čarape izrađene od najfinijeg talijanski pamuk iz tvrtke Olcesea koji ima više od 120 godina dugu tradiciju. Par ovih zgodnih dizajnerskih čarapa košta 55 kuna, a mogu se kupiti u online shopu brenda. Dostavljaju diljem Hrvatske, a uskoro će proširiti dostavu i na cijelu Europu.