Sajam mode FASHION.HR INDUSTRIJA

Suvremeni i interaktivni sajam koji će premijerno okupiti preko šezdeset izlagača iz cijele Hrvatske

Sajam mode FASHION.HR INDUSTRIJA

Na konferenciji za novinare u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu predstavljen je program prvog hrvatskog suvremenog sajma mode - FASHION.HR INDUSTRIJA za sezonu jesen-zima 2011/12. Sajam mode FASHION.HR INDUSTRIJA, koji će se održati od 11. do 13. ožujka u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, svakako je veliko osvježenje na domaćoj modnoj sceni. Zamišljen kao suvremeni i interaktivni sajam, FASHION.HR INDUSTRIJA će premijerno okupiti preko šezdeset izlagača iz cijele Hrvatske koji će prikazati svoje kolekcije i modne proizvode zainteresiranim posjetiteljima tijekom tri dana trajanja sajma.

Projekt su predstavili Vinko Filipić kao direktor Fashion.hr koncepta i Martina Pandžić-Skoko kao direktorica sajma. U ime generalnog pokrovitelja govorila je Marinka Akrap, članica uprave dm-a, dok su iz državnih institucija projekt podržali Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanje EU te Branka Jengić, potpredsjednica sekcija tekstila, kože i krzna pri Hrvatskoj obrtničkoj komori.

Po prvi put u istom prostoru će se javnosti predstaviti omiljeni pret-a-porter dizajneri među kojima se ističu eNVy room, Branka Donassy i Nada Došen zajedno s hrvatskim modnim i tekstilnim tvrtkama kao što su Amadeus Jeans, WGW, Ghetaldus by A'Marie, Frodo, Goričanka i Galeb. Kao posebne točke sajma ističu se FASHION.HR INDUSTRIJA corner u kojem će se javnosti u showroom formatu predstaviti rezultati kolaboracije Juraja Zigmana i Ana Marie Ricov za Bambi, Ivice Klarića i Zorana Mrvoša za RIO Rijeka, Igora Galaša za Arenu Pula, Roberta Severa za San Peter i Zigmana za Marli; te LIFT corner koji će pod posebnim pokroviteljstvom okupiti talentirane laureate Modnog ormara Tekstilno-tehnološkog fakulteta među kojima se ističu Nikola Barbir, Petra Krpan, Ivana Čuljak i Tomislav Jerčić.

„Izuzetno smo sretni što smo na jednom mjestu uspjeli okupiti sve ključne faktore funkcioniranja domaće modne scene od poznatih dizajnera, talentiranih novih nada pa sve do uspješnih tekstilnih tvrtki s dugom tradicijom djelovanja. Naš sajam mode prvenstveno želi istaknuti važnost poslovnog i poduzetničkog razvoja hrvatske modne scene, što je uostalom primarna nit vodilja cijelog koncepta Fashion.hr industrije. Došao je trenutak za stvaranje snažnog hrvatskog modnog branda“, rekla je direktorica sajma Martina Pandžić-Skoko te dodala: „Kupujmo hrvatsko, ali i nosimo hrvatsko“.

Osim izlagačkog dijela, posjetitelje i goste svakog dana od 10 do 19 sati očekuje niz interaktivnih i zanimljivih sadržaja. Posebnu pažnju će okupirati dnevni okrugli stolovi na kojima će sudjelovati relevantni govornici poput Nadana Vidoševića, predsjednika Hrvatske gospodarske komore i Ivane Omazić, najslavnije hrvatske modne dizajnerice u svijetu.
„Naš osnovni cilj je razvijanje konkretnih platformi čiji cilj nije samo revitalizacija već promišljeno lansiranje hrvatske modne scene kao uspješnog branda budućnosti. U tekstilnoj industriji rade tisuće ljudi koje želimo ujediniti s dizajnerskim imenima koja su osvojila medije svojim radom. Ta logična simbioza ključan je element u razumijevanju naših ideja koje rastu iz sezone u sezonu. Izazov je predstaviti ovako ambiciozan projekt u teškim ekonomskim vremenima, ali duboko vjerujemo kako progresivnost jamči uspjeh i to je ono što je hitno potrebno svima nama“, izjavio je direktor koncepta Vinko Filipić povodom lansiranja sajma mode.

U petak u 12 sati tema okruglog stola je Made in Croatia? - ‘Prepoznatljivost i kvaliteta hrvatskih modnih brendova’. Govornici su Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore, prof. Nina Režek Wilson, Tekstilno tehnološki fakultet, Jagoda Divić, direktorica dizajna Amadeus Jeans, Ivana Omazić, modna dizajnerica i Silvija Tržec, predsjednica sekcije tekstila, kože i krzna pri HOK-u.

U subotu će se održati dva okrugla stola. U 11 sati tema je Industrijski monopoly - ‘Hrvatska industrija – propuštene šanse i potencijali’. Govornici su Mario Armano, Croatia Adventure AB, Arsen Marić, rukovoditelj komercijalnog sektora Arena modna kuća d.d., Branka Donassy, dizajnerica i Vinko Filipić, direktor projekta Fashion.hr Industrija. U 17 sati raspravljat će se o temi Diktatura trikova - ‘Moda i mediji - Tko diktira trendove?’. Govornici su Ana Pavić, Fashion.hr, Ana Šarić, direktorica marketinga EPH, Grgo Zečić, modni kritičar i Nada Mirković, urednica u Jutarnjem listu.

Tajana Tretnjak