Prada i Ray-Ban kolekcije naočala jesen/zima 2011-2012

Kreativnost inspirirana inovacijom ono je što dobivate u ovim jesenskim kolekcijama dvaju poznatih brandova

Prada i Ray-Ban kolekcije naočala jesen/zima 2011-2012

Do sad smo se pretežno posvetili odjeći, cipelama i makeup kolekcijama koje će biti popularne ove jeseni. Ovog puta pak se okrećemo modnim dodacima, i to onima koje smo nekako u posljednje vrijeme pomalo zanemarili - naočalama, sunčanim i dioptrijskim. Zato ovog puta predstavljamo dvije fantastične kolekcije koje će definitivno naći svoje obožavatelje među pravim trendsetericama – Pradu i Ray-Ban

Ray Ban za jesen/zimu 2011-2012

Mit o Ray-Ban naočalama započeo je davne 1937. godine s legendarnim dizajnom "Aviator" – metalni okvir i stakla u obliku suze. A nakon 50-tih popularni brand stalno je u vrhu što se tiče novih modela naočala, sofisticiranih stakala, oblika i materijala.

Kolekcija za jesen/zimu 2011-2012 ponovo donosi nevjerojatne inovacije koje Ray-Ban mitu pomažu da se stalno osvježava, stalno proširujući liniju proizvoda s nevjerojatnim novotarijama koje brandu daju novi izgled. A kada govorimo o inovacijama, prve iz ove kategorije su  Ray-Ban Light Ray, sunčane i dioptrijske naočale koje objedinjuju najnoviju tehnologiju s primamljivom estetikom. Materijal korišten za izradu ovih naočala je jedan od najinovativnijih na tržištu – hipoalergenska, trajna, fleksibilna i nevjerojatno lagana legura titana.

Druga novost je kolekcija sunčanih i dioptrijskih naočala za mlade, koja cilja na metropolitske trendsetere s istančanim ukusom i stilom.  I na kraju tu su i osvježeni ikonski modeli  Ray-Ban Aviator, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Signet i Ray-Ban Vagabond koji nude nove vrhunske leće, nevjerojatne strukture, kao i zanimljive boje nikad viđene u Ray-Ban kolekcijama.

Image



Image



Image



Prada za jesen/zimu 2011-2012

Prada je oduvijek bila sinonim za stil i brand koji često predviđa i diktira estetske standarde na različitim područjima. Pradin temelj je kvaliteta koja je oduvijek bila spoj inovativnog pristupa i snažne tradicije. Metoda je to koja se  primjenjuje u svim fazama proizvodnog procesa, od dizajna do izbora materijala, proizvodnje do prodaje, od oglašavanja do komunikacijskih strategija. Isti kreativni proces koristi se i za kolekcije dioptrijskih i sunčanih naočala, za koje Prada konstantno razvija eksperimentalne oblike i koristi nekonvencionalne komunikacijske strategije.

Iza nove Pradine ženske i muške kolekcije naočala stoje snažni identitet i karakter. Zaigranih  silueta okvira, od okruglih, mačkastih, pa do kvadratnih oblika, ženska kolekcija je must-have za ovu sezonu. Kod svih su modela prednjice i ručkice naočala rezultat eksperimentiranja s debljinom materijala, ukrašene novim temama i logotipima, a sve kao rezultat studije kojoj je cilj stvoriti nove ikone stila. Muška kolekcija izražena je kroz sofisticirane i uravnotežene detalje i nenametljivi, povremeno i klasični stil.

Image



Image



Image



Image