Najava nove kolekcije mladog perspektivnog brenda Candybalism

Psihologija ljudskog uma glavna je inspiracija ovog brenda...

Najava nove kolekcije mladog perspektivnog brenda Candybalism

Mirna Mihoković glavni je dizajner iza mladog brenda Candybalism. Inspiraciju za Candybalism dizajnerica nalazi pretežito u psihologiji ljudskog uma, osobito načinom na koji se um nosi sa problematikama suvremenog društva. Geometrijske linije i matematička ljepota nadalje inspiriraju prema stvaranju estetski zanimljivih, futurističnih silueta. 

Odjeća je namijenjena odvažnim ženama. Onima koje se ne boje svoje posebnosti, koje se ne boje stajati samostalno u društvu, i kontra njegovih normi.

Elysian (eng. pridjev, ugodan, slavan, blažen; porijeklo iz Grčkog Elysion pedion, mjesto gdje heroji i časni žive poslije smrti) kolekcija je za suvremene žene.


Image


One se svakodnevno suočavaju sa morem problema kako bi ostvarile svoje vizije, ciljeve i u konačnici pronašle svoju unutarnju Božicu, svoj identitet. Na putu im je cijelo društvo, sve prepreke koje su svjesno i nesvjesno postavljene, i sve sumnje unutar njih samih. Povratkom svojim korijenima one pronalaze potrebnu snagu i unutarnje blaženstvo; u konačnici postaju prave urbane žene ratnice.
Kolekcija traži inspiraciju u plemenskim običajima odijevanja, bojama i uzorcima. Modernizirajući takvu tradiciju oblačenja, ona je napravljena od prirodnih materijala - pamuka, viskoze, svile i kože, dok nijanse boja svojim spojem stvaraju svakodnevnu eleganciju, lepršavost i fluidnost.


Image


Na kolekciji su surađivala još dva hrvatska brenda, Ayelen sa specijalno dizajniranim kožnim harnesima u funkciji kao dijelovima odjeće i JunkJewellery sa jednako tako izrađenim nakitom posebno u svrhu kolekcije. Svi su komadi dostupni pojedinačno na prodaju. 
Za besprijekoran make up zaslužna je naša Kasandra Draganić. Priču je zabilježio kamerom jedini Zvonimir Ferina, a oživjela ju je  Adela Klobučar ( FOX Models Croatia)


Image


Image


Mlada dizajnerica iza imena je osim nove kolekcije pokrenula i vlastitu Crowdfunding kampanju kako bi ostvarila pruženu priliku na jednom od 15 najboljih dizajnerskih fakulteta u svijetu, o kojoj možete više saznati na Indiegogo stranici.


Image


Image


Izvor: PR