Modni studio Boudoir otvorio novi ekskluzivni butik

Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić otvorile svoj flagship dućan

Modni studio Boudoir otvorio novi ekskluzivni butik

Otvorenje novog ateljea i butika modnog dvojca Boudoir iza kojeg stoje Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić privuklo je mnoge poznate osobe iz modnog svijeta, među kojima su bili: Robert Sever, Ivana Popović, Teo Perić, Tihomir Krznarić, Juraj Zigman, Ivan Alduk, Boris Pavlin, Nenad Korkut, Vinko Filipić, Viktor Drago i Ivona Martinko.
O uređenju samog interijera, Morana i Martina ističu: "Uređujući prostor novog Boudoira, željeli smo postići atmosferu savršenog ženskog prostora koji bi svaka dama poželjela kao oazu za dotjerivanje i opuštanje. S obzirom da se novi atelje nalazi u povijesnoj jezgri grada Zagreba te da je sama zgrada stara nekoliko stotina godina posebnu pažnju posvetile smo originalnoj arhitekturi koju označavaju križani svodovi. Tako su boja i namještaj također prilagođeni tom „vintage“ stilu koji po svom osnovnom senzibilitetu odgovara filozofiji naše kuće.“

U povodu otvorenja novog dućana u srcu Zagreba, Morana Saračević za portal Žena.hr kaže:
"Jako smo sretne što je studio gotov, nakon 3-4 mjeseca adaptacije prostor je dovršen i predstavljen publici. Ovdje je naša posljednja kolekcija za proljeće/ljeto, tu su i šeširi koje smo naučile raditi od naše none i od koje smo naslijedile obrt. Na taj način smo proširile asortiman, osim haljina imamo i šešire te rukavice, pa kad kupac dođe u naš atelje, može računati da će dobiti kompletan look. Ima kupaca koji će haljinu studija Boudoir obući i za izlazak na poslijepodnevnu kavu, ili za večernji izlazak, ali puno ih traži naše haljine samo za izuzetne prigode, vjenčanja i druge posebne svečanosti. Svaka iduća kolekcija je poveznica s prethodnom, tako da inspiracija uvijek iznova dolazi".
Uz kreativna rješenja Morane i Martine, za adaptaciju samog, tako da  prostora od pedesetak četvornih metara odgovoran je arhitekt Tomica Škrtić.

Image



Jedinstven modni potpis studija Boudoir
Osnivanjem modnog studija Boudoir u rujnu 2001. godine, kreativne sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić postale su pioniri moderne hrvatske modne scene koja posljednjih nekoliko godina sve više plijeni intenzivnu pažnju medija i šire javnosti. Jedinstveni modni potpis u kojem se majstorski isprepleću unikati materijali te originalne igre volumena lansirale su Boudoir u najprepoznatljiviji modni brand u zemlji. Pod istim DNK kodom Morana i Martina iz sezone u sezonu evoluiraju i reinterpretiraju svoje osnovne ideje u sasvim novoj viziji koja svojom maštom oduševljava publiku. Nikada ne izvlače direktnu referencu na rad drugih dizajner već vjeruju isključivo svojim modnim postulatima koji beskompromisno zagovaraju originalnu ljepotu žene. Njihove kolekcije predstavljaju bajke bilo da se radi o izrazito pozitivnim ili malo mračnijim inspiracijama, tako da oscilacije idu od umiljatih pastelnih vila pa sve do suptilnih SM poruka koje govore o esenciji ženske snage u odijevanju. Fluidno bogatstvo nježnog perja suočava se sa dramatičnim tilom ili romantičnim spojevima niza različitih čipki u jednu zajedničku priču. Palete boja variraju iz kolekcije u kolekciju, no primjetna je njihova ljubav prema crnoj i bijeloj dok sivu zonu između njih često čine nježne pastelne nijanse. Iako veliki broj dizajnera zazire od crne, same dizajnerice su jednom prilikom izjavile:"Crna boja nam dopušta malo više igranja i kod nje nemamo nikakvih ograničenja" .

Uvijek korak ispred
Boudoir je među prvima predstavio image kampanju 2004. godine kojom su otišli korak dalje u kontekstu vizualnih komunikacija s medijima i klijentima. Njihov primjer ubrzo je slijedio cijeli niz modnih dizajnera. Martina i Morana prve su osmislile pret-a-porter kolekciju za djevojčice od šest do dvanaest godina pod nazivom „Little miss Boudoir“ koja je predstavljena za sezonu jesen/zima 2006-2007. U ljeto 2008. godine Boudoir aktivno sudjeluje u svjetski priznatom projektu „DOVE – Kampanja za stvarnu ljepotu“ gdje su kreirale kapsul kolekciju za gospođe-modele starije od 45 godina. Kao novo područje izazova i istraživanja pokazali su se ekstravagantni šeširi i tokice koji su oduševili modnu kritiku u kolekciji „Hommage Noir“ za jesen-zimu 2008-2009. Mjesto rađanja njihovog unikatnog i preciznog rada od lipnja 2009. nalazi se na novoj lokaciji koju uskoro slijedi lansiranje nove službene web stranice.

(M.G.)