Marama ili topić – zašto ne oboje? Stylish načini kako nositi ovaj nostalgični ljetni trend

Početkom prošlog desetljeća gotovo da nije bilo zvijezde koja nije nosila maramu kao topić, a upravo nam se taj trend vratio kao najveći hit kasnog ljeta

Marama ili topić – zašto ne oboje? Stylish načini kako nositi ovaj nostalgični ljetni trend

Već nekoliko godina svijetom mode, filma i glazbe vladaju trendovi koje smo obožavali tijekom 80-ih i 90-tih godina prošlog stoljeća. Iako i to razdoblje ima neke vrlo upitne trendove, niti jedno ih nije prepuno kao rane 2000-te. Traperice niskog struka, tanki ukrasni šalovi i suknje preko hlača mogu slobodno ostati u 2003-oj, ali jedan trend nam se ipak može vratiti.   

Image

Prošivene torbe hit su i ove sezone, a pronašle smo trendi modele koji će zamijeniti one dizajnerske


Svilene marame, ili one od imitacije svile, bile su vrlo popularan modni dodatak u vrijeme kada su glazbenim ljestvicama žarile i palile Britney Spears i Destiny's Child, a nosile su se osim kao ukras i kao topići. Zvijezde su maramu kao top nosile ne samo u slobodno vrijeme nego i na crvene tepihe te u glazbenim spotovima i filmovima.


Danas ih često možemo vidjeti na Belli i Gigi Hadid i njihovim prijateljicama Kardashiankama i Jennericama. Jednom kada su one 'prošetale' ovaj trend, nije trebalo dugo čekati da osvoji i društvene mreže. Još jedan razlog zašto je ovaj trend toliko popularan je to što je potpuno prilagodljiv našoj osobnosti i modnom ukusu jer odabrati možemo bilo koju maramu iz ormara. Jednostavno dijagonalno presavij omiljenu maramu na pola, omotaj ju oko tijela i zaveži na leđima.

Ako još nisi sigurna kako nositi ovaj trend ili možda nemaš maramu s kojom ga želiš isprobati, izdvojile smo nekoliko zanimljivih lookova i unikatnih marama iz high street ponude. 


s.Oliver, 175 kn

Image

Mango, 80 kn

Image

H&M, 75 kn

Image

& Other Stories, 200 kn

Image

Collusion, 110 kn

Image

Asos Design, 70 kn

Image

Mango, 80 kn

H&M, 180 kn

Image

Collusion, 90 kn

Image

Mango, 60 kn

Image