Luksuzne ljepotice vrtoglavih cijena: Dizajnerske cipele koje bi voljele imati u ormaru

Iako obožavamo high street ponudu modnih dodataka, pritajeno uvijek maštamo o kupnji luksuznog para obuće

Luksuzne ljepotice vrtoglavih cijena: Dizajnerske cipele koje bi voljele imati u ormaru

Uglavnom pišemo o high street brendovima koji svojim stilskim rješenjima kopiraju luksuzne modne marke, a cijenama su ipak znatno prihvatljiviji prosječnom džepu, no sada ti donosimo kratak pregled pet luksuznih brendova cipela o kojima većina žena sanja.

Image

Mary Jane cipele ponovno osvajaju ulice, a mi znamo gdje ih kupiti

Skupocjene i iznimno lijepe, dizajnerske cipele danas dolaze u bezbroj prekrasnih modela, stilova i boja, a među mnogim modnim markama i dizajnerima koji ih kreiraju, na svjetskoj se modnoj sceni osobito ističu pet brendova cipela čiji potpis jamči visoku kvalitetu i divan dizajn.  
Trenutno su tako najcjenjeniji brendovi luksuznih cipela Jimmy Choo, Christian Louboutin, Aquazzura, Sophia Webster i Manolo Blahnik. Donosimo ti kratku dizajnersku priču koja stoji iza svakog od ovih luksuznih modnih marki kao i modele cipela zahvaljujući kojima su uspjeli izgraditi prava modna carstva. U kojima bi se ti od ovih ljepotica voljela prošetati?

Jimmy Choo

Za razvoj ove luksuzne modne marke i njezinih modnih dodataka, među koje spadaju i neodoljive kreacije cipela, je zaslužan malezijski modni dizajner Datuk Jimmy Choo, koji živi i stvara u Londonu. Iako je odrastao u Maleziji, zbog razvoja karijere se preselio u Veliku Britaniju i to nikada nije požalio.

Otac ovog velikog modnog maga bio je postolar, pa je sina naučio zanatu izrade kvalitetnih, ručno krojenih cipela dok je on još bio dijete. Tako je danas slavni Jimmy Choo svoj prvi par ručno izrađenih cipela napravio sa samo 11 godina – radilo se o unikatnim kožnim papučama.  
Nakon studija dizajna koji je završio u Londonu, Choo se zaposlio u dvije dizajnerske firme, da bi zatim uz pomoć roditelja pokrenuo vlastiti brend. Prvi Jimmy Choo dućan osvanuo je u Londonu, pored jedne bolnice i isprva nije nudio luksuzne modne dodatke, već samo kvalitetne kožne cipele. Ipak, Jimmy se nije mogao dugo obuzdati već je počeo stvarati neodoljive štikle koje su plijenile pažnju brojnim ukrasima, pa ga je uskoro otkrio i britanski Vogue.

Dizajn Jimmy Choo cipela svidio se princezi Diani, koja je tako ranih 1990-ih postala zaštitnica i sponzorica ovog mladog nadarenog dizajnera. Naravno, ubrzo je uslijedila svjetska slava i velika potražnja, a s njom su rasle i cijene ovih cipela.

Danas su Jimmy Choo cipele sinonim za luksuz i sjajan dizajn, a sam brend vrijedi više od 50 milijuna dolara.


Image


5995 kuna

Image


3959 kuna

Image


4411 kuna

Christian Louboutin

Francuski dizajner Christian Louboutin definitivno je najpoznatiji dizajner cipela svih vremena. Njegove kreacije stiletto vrtoglavo visokih štikli s crvenim potplatama desetljećima ne izlaze iz mode, a iako su nepraktične, žene diljem svijeta ih obožavaju.

Cilj Louboutin cipela je prema riječima njihova dizajnera to da učine svaku ženu seksepilnom, odvažnom i samouvjerenom. Karakteristično za cipele ovog francuskog brenda je to što nikada nemaju nižu potpeticu od 12 centimetara te da su vrlo često lakirane i zapravo minimalističke.  Napravljene od najfinije kože, s crvenim potplatama, Louboutin cipele su iznimno seksi, ženstvene i izazovne, pa ne čudi da su pronašle put do srca žena.

Iako su im cijene vrtoglave, ove su štikle među najprodavanijim modnim dodacima svijeta.

Image


4487 kuna

Image


4336 kuna

Image


6372 kune

Manolo Blahnik

Serija „Seks i grad“ proslavila je dizajnera Manola Blahnika, kreatora luksuznih, ekstravagantnih cipela i štikli o kojima većina žena može samo sanjati. Kreacije ovog španjolskog dizajnera karakterizira mnoštvo detalja, šljokica i kristala, kao i vedre boje.

Ova je dizajner odrastao u bogatoj obitelji koja je od njega očekivala da će biti svjetski poznati diplomat – a on je postao svjetski poznati dizajner. Uvidjevši da diplomacija nije ono što želi raditi u životu, u ranim 20-ima je počeo eksperimentirati i baviti se kreativnim poslovima, pa je tako otkrio i svoju dizajnersku crtu.

Ranih 1970-ih Blahnik je tako počeo kreirati cipele visoke kvalitete i neodoljivog dizajna, pa su ga prepoznali modni urednici svih važnih svjetskih časopisa. Od tada do danas, ime Manolo Blahnik ostaje sinonim za ženstvenu i glamuroznu obuću koju si ne može baš svaka dama priuštiti.

Image


6553 kune

Image


4245 kuna

Image


7503 kune

Sophia Webster

35-godišnja Sophia Grace Webster jedna je od najmlađih nada svjetskog dizajna, a već je uspjela izgraditi modno carstvo čiji su kamen temeljac neobične, ženstvene štikle i čizmice koje plijene pažnju detaljima i materijalom od kojih su napravljene.

Sophia Webster svoju je prvu dizajnersku kolekciju izbacila 2012. godine i od tada do danas modeli njezinih cipela ne silaze sa stranica modnih editorijala poznatih fashion magazina. Hrabar dizajn, zaigrane, šarene boje, neobični detalji i visoke pete – to su sastavni elementi uspjeha Sophie Webster cipela.

Danas se smatra da je upravo ova mlada dama budućnost britanske mode i dizajna, a svake godine ju se uvrštava na liste najutjecajnijih dizajnerica svijeta.

Image


2745 kuna

Image


3431 kuna

Image


3031 kuna

Aquazzura

Rođen u Kolumbiji, a s trenutnom adresom u Italiji, Edgardo Osorio, utemeljitelj i glavni kreator brenda Aquazzura, danas je vlasnik jednog od najbrže rastućih modnih brendova svijeta. Luksuz, glamur i elegancija nit su vodilja Aquazzura cipela koje se proizvode u Firenzi, a zaštitni im je znak vrhunska koža od koje su izrađene te tanke visoke potpetice.

Uz zanimljive detalje, vezice, rese ili pak kristale, Aquazzura cipele prepoznatljivi su piece svijeta mode u koji mnoge žene žele investirati. 

Sa samo 34 godine, Edgardo je multimilijunaš čije cipele nose slavne pjevačice i glumice, a high street brendovi stalno kopiraju njegove kreacije.


4487 kuna

Image


7503 kune

Image


3695 kuna