Boots are made for…

Žene vole modu, a neke se znaju o njoj i s njom izraziti

Boots are made for…

Moja draga prijateljica M. jedna je od onih koji su modu, izgled i sve što ide u taj paket više nego uspješno zamijenili udobnošću. Njoj nije važan izgled, nego  udobnost. Ona je vitka, mladolika intelektualka i apsolutni hedonist. Spremna je satima ugađati sebi i o tome pričati s nevjerojatnom energijom iznimno duhovito. Ono što je još zanmljivije, žena kuži sve. Točno zna koje su čizme bomba i koliko koštaju. Govori o njima kao o apsolutnom statusnom simbolu i s jednakom strasti nagovori frendicu u New Yorku na kupovinu istih. M. se veseli toj kupovini kao i ja svojoj vlastitoj. Ona uživa u trofeju kao i sam vlasnik.  Ona o detaljima, na primjer, tih čizama zna sve, ali i o svim onima koje bi mogle biti dostojna zamjena, ali ističe one prve i najskuplje kao apsolut. Ona je totalna šopingholičarka i mogući personal shopper vrhunske kvalitete. Pričala mi je kako je pronašla fantastične gležnjače na nekom sajtu i to nakon što ih je zamislila, potom opisala u tražilicama i tek tada našla. Naravno, kupila, platila PDV i carinu, ali stigle su broj prevelike. Kratko je bila obeshrabljena, no, pronašla je frendicu s većim brojem stopala i obavila trgovinu. Spustila za PDV i obavila posao (to me malo podsjetilo na ‘vrlo uspješno’ izvoženje hrvatske struje i nekih drugih stvari u susjednu nam BIH). Naravno, bacila se na internet kako bi sebi naručila nove, iste, manji broj. Glavno da se okreće (novac).

No, sve gore navedeno o nebitnom izgledu u korist kvalitete opovrgla je prepričavajući svoj doživljaj trgovine sportskom odjećom: ‘Tu sam u stanju provesti sate, isprobavati, proučavati i tražiti dok ne nađem – najbolje ski odijelo i da je šminkai da je je udobno (naravno!?), i da je najkvalitetnije, i....’.  Trajalo bi satima da se nismo nekako uspjele dočepati meni draže teme ‘cipela na petu’. I opet, slušajući je kako iznosi sve za i sve protiv, kako u detalje poznaje najnovije modele, boje i stilove, ostala sam zabezeknuta.

Žene vole modu i sve one koje se skrivaju iza ignorantnih komentara u stilu ‘Meni to nije važno’ ili ‘Ja ne držim do mode’, do onih kompletno neprihvatljivih poput ‘To je površno’ treba pogledati od glave do pete i obrnuto kako bismo primjetili da se vrpolje. To će ih opovrgnuti.  

Dakle, žene vole modu, a neke se znaju o njoj i s njom izraziti, a neke ne. A dobra će čizma, ove dane poželjna, topla i udobna, izmamiti osmijeh kako komformisticama, tako i modisticama.

Andreja Horvatić
Specijalistica imidž konzaltinga
www.profashion.hr