Always humanitarna akcija "Haljina sa srcem"

U sklopu Dreft Fashion Week-a Zagreb

Always humanitarna akcija "Haljina sa srcem"

Humanitarna akcija „Haljina sa srcem“ usmjerena je prema djevojkama iz SOS Zajednice mladih koja djeluje u sklopu SOS Dječjeg sela Hrvatska.

U sklopu Dreft Fashion Week-a Zagreb, Always je organizirao humanitarnu akciju prikupljanja dizajnerskih haljina pod nazivom „Haljina sa srcem“. U petak, drugog dana Dreft Fashion Weeka Zagreb, na Always corneru, akciju je javnosti predstavila Alwaysova ambasadorica Iva Šulentić, koja je i sama donirala jednu svoju haljinu. Haljine su namijenjene djevojkama iz SOS Zajednice mladih koja djeluje u sklopu SOS Dječjeg sela Hrvatska, a u ovu humanitarnu akciju uključili su se svi domaći modni dizajneri, sudionici Dreft Fashion Weeka,  te osobe iz javnog života koji su donirali svoje haljine, a među njima su i Leonarda Boban, Vanja Mamić, Tatjana Ivanišević, Alma Premerl Zoko, Lejla Filipović te Marijana Batinić.

Image



Image

Humanitarna akcija „Haljina sa srcem“ usmjerena je prema mladim djevojkama, prije svega maturanticama iz SOS Zajednice mladih, kako bi na najbolji mogući način zablistale na svojim maturalnim zabavama. Uspomena na maturalnu zabavu i haljinu u kojoj je zablistala te večeri jedna je od najposebnijih sjećanja u životu svake žene, stoga Always svim maturanticama iz SOS Zajednice mladih želi omogućiti najljepše uspomene na jedan od najglamuroznijih trenutaka u njihovim životima – doniranjem prekrasne maturalne haljine.

Ovom humanitarnom akcijom Always nastavlja podupirati mlade žene u njima najvažnijim životnim trenucima te je nastavak prošlogodišnje akcije kada je u sklopu projekta Always stipendija stipendirao Kristinu Begić i Sanju Sršu koje nastavlja pratiti kroz svih pet godina njihovog školovanja.

Image


Osim potpore djevojkama i ženama kroz humanitarno djelovanje, Always nastavlja biti njihov partner i u svakodnevnom životu pružajući im veći osjećaj udobnosti i zaštite. Novi Always Ultra odlikuje se udobnijim gornjim slojem, dermatološki je testiran i nježniji je prema koži. 50% smanjena dodirna površina između uloška i kože doprinosi manjem osjećaju ljepljivosti, uz 50% više upijajućeg volumena za veći osjećaj suhoće.