Dani vjenčanja u zagrebačkoj Areni

Od 9. do 11. listopada u Zagrebu se održava sajam sa preko 200 izlagača

Dani vjenčanja u zagrebačkoj Areni

Dani vjenčanja 2009.  održat će se šesti put za redom, od 9. do 11. listopada u zagrebačkoj Areni. Riječ je o respektabilnom sajmu koji okuplja više od 200 izlagača koji, u za tu priliku spektakularno uređenom prostoru, prezentiraju svoje proizvode i usluge namijenjene budućim mladencima i članovima njihovih obitelji. Vrijednost  eventa prepoznale su i brojne ugledne tvrtke a uz medijsku potporu pokrovitelja sajam je prerastao lokalni značaj te su posjetitelji iz cijele Hrvatske.

Organizacijski tim Dana vjenčanja budućim mladencima i svim posjetiteljima želi poslati i poruku o nužnosti pomaganja, ističući kako „svakim dobrim djelom utiremo put sretne sudbine sebi i svojoj djeci“. Stoga, se  priređuje Gala modna revija prihod s koje ide u korist Klaićeve bolnice, klinici za dječju kirurgiju. I ne samo to. Od ove godine prihod od prodanih ulaznica tijekom Dana vjenčanja u zagrebačkoj Areni, također je donacija dječijoj kirurgiji Klaićeve bolnice.

Uz već svima poznate i dobro posjećene dnevne modene revije, Dani vjenčanja 2009. posjetiteljima priređuju - Budi mladenka, zanimljiv performans kojim se direktno na sceni u dvadesetak minuta buduću mladenku iz publike pretvara u princezu za sudbonosno DA. Šminka, frizura i haljina, dakle, cjeloviti styling mladenke dobivaju kao dar za svoje vjenčanje. No ove godine, maštoviti tim Dana vjenčanja ima i još jedno iznenađenje. Na Danima vjenčanja birat će se NAJPAR, nejsimpatičniji i najposebniji mladenci. Oni najsretniji dobit će vrijedan dar koji će zasigurno pamtiti cijeli život: romantično sedmodnevno bračno putovanje na Mljet, glavnu nagradu koju je osigurao magazin Putovanje za dvoje.

"Dani vjenčanja su moderan sajam koncipiran po uzoru na slična događanja u Milanu, Parizu i Londonu te uvelike doprinosi doživljaju Zagreba kao europske metropole, ali i mogućnost razvoja modernih organizacija vjenčanja u Hrvatskoj i svih popratnih sadržaj koji prate taj veliki dan", istaknula je direktorica projekta Dijana Pavković.