Zašto se isplati kupiti vrhunsku šminku?

Vrhunska šminka ima brojne prednosti, otkrijte koje…

Zašto se isplati kupiti vrhunsku šminku?

Investiranje u kvalitetnu dekorativnu kozmetiku poznatih specijaliziranih brandova nije nešto za što se odlučuje mnogo žena, prvenstveno zbog najvišeg cjenovnog ranga. Iako, činjenica jest da kupnjom brandiranih proizvoda plaćate i sam brand, iza imena i cijene najčešće (uvijek postoje iznimke) stoji i neosporna kvaliteta u odnosu na drugu dekorativnu kozmetikom koja ne spada u najviši kvalitativni rang.

Ako razmišljate o investiranju u barem neke vrhunske proizvode dekorativne kozmetike, a niste sigurni što možete očekivati od te kozmetike i što ćete dobiti njenom kupovinom, evo nekoliko primjera zbog čega je vrhunska dekorativna kozmetika zaista vrhunska. Za one koji su ju imali prilike barem jednom isprobati imaju bolju predodžbu i vjerujemo da će se složiti s našim primjerima.  

Prilagođena bojama i tipovima kože

Šminka koja se može kupiti u standardnim trgovinama nema toliko boja prilagođenih određenim tipovima i puti kože. Kada je u pitanju šminka, odgovarajuća boja je jedan od najvažnijih elemenata šminke. Osim toga, vrhunska šminka često je namijenjena i za osjetljive tipove kože, dok ona nižeg ranga nije.

Bolji pigmenti i dugotrajnost

Ako ste izbirljivi oko boja, njihovog nanošenja i postojanosti, vrhunska šminka ne bi vas smjela razočarati u tom pogledu. Naime, ona u sebi ima mnogo kvalitetnije pigmente boja koji se ne grudaju, mijenjaju boju, rastapaju i lakše se nanose. Boje same po sebi izgledaju bolje i prirodnije te su dugotrajnije, posebno ako se radi o vodootpornoj šminki. Isto vrijedi i za četkice i druge vrste aplikatora za nanošenje šminke.

Bolji sastav šminke

Kada je u pitanju kvaliteta samih sastojaka u šminki, ona je na najvišoj razini zbog standarda kvalitete koje proizvođači određenog vrhunskog branda moraju poštivati. Mnogo su manje mogućnosti da će se u njima nalaziti štetni sastojci, dok to za šminke nižeg ranga nije isključeno. No, najvažnije od svega je da postoji mala vjerojatnost da će vrhunska šminka izazvati bilo kakve iritacije i probleme na koži u odnosu na drugu šminku nižeg ranga.

Bolja pakiranja

Možda vam se to ne čini na prvu ruku relevantno, no koliko puta vam se dogodilo da se šminka rastepla nakon samo jednog slučajnog pada ili primjerice, puknulo samo pakiranje te vam se razlilo i rasipalo po torbi?
Upravo takve nezgode koje su u biti vrlo skupe i za najjeftinije proizvode, a osim toga vrlo iritirajuće, korisnici vrhunske šminke imaju u najmanjoj mjeri. Ne samo da su pakiranja kvalitetnija, nego je i sastav pakiranja otporniji i postojaniji.

Informirajte se prije kupnje

Kada se već odlučite na „update“ svoje šminke, ne morate sve kupiti odjednom. Kupite jedan proizvod koji često koristite, kao što je puder, sjenilo i slično, te usporedite s nekim drugim puderom nižeg ranga kojeg primjerice trenutno imate. Možda prije kupovine možete dobiti testere, kojima možete provjeriti odgovara li ton, tekstura i namjena pudera vašim potrebama.
Imajte na umu da ne zaslužuju svi proizvodi vrhunske kozmetike i visoku cijenu. To je često slučaj s maskarama, lakom za nokte i sjajilom za usne. S druge strane, puderi, korektori, sjenila, rumenila te tuševi i olovke za oči najčešće su vrijedni svake kune.  

Skupu šminku često možete reklamirati

Trgovine koje prodaju vrhunsku dekorativnu kozmetiku često imaju mnogo bolju politiku povrata robe ako nastanu neki problemi sa šminkom. No, to definitivno ovisi o svakom pojedinom prodajnom mjestu te politici reklamacije i povrata novaca distributera i samog branda. Uvijek se prilikom kupovine možete raspitati i o toj opciji.

Bolja usluga i savjeti

U trgovinama s vrhunskim kozmetičkim proizvodima možete osim same kupnje, očekivati i mnogo kvalitetniju uslugu i pomoć pri kupovini, preporuke za način primjene određene šminke koju kupujete te demonstraciju šminke. Osim toga, osoblje u tim trgovinama obučeno je da vam pomogne u pravom odabiru šminke za vašu put i tip kože te može preporučiti ono što vama zaista treba od cjelokupne ponude.

Foto: berc - fotolia