„Zaštiti se... i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!“

Ljetna turneja mjuzikla „Jalta, Jalta“ u znaku novog projekta dm-a – svim dječjim vrtićima u Hrvatskoj dm daruje paket proizvoda za zaštitu od sunca

„Zaštiti se... i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!“

Na pozornici kazališta Komedija u Zagrebu, dm je predstavio edukativno humanitarni projekt „Zaštiti se... i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!“. Vrijedan projekt kojem je cilj osvijestiti širu javnost, prvenstveno roditelje i odgojitelje, o opasnostima nepromišljenog ponašanja na suncu i educirati o pravilnim načinima zaštite od UV zraka podržalo je Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi te Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa.


Zabavni dio kampanje razveselit će mnoge, jer obuhvaća ljetnu turneju mjuzikla „Jalta, Jalta“ po hrvatskim gradovima.

Važnost dm-ove inicijative prepoznali su skijašica Ana Jelušić i glumci nove postave mjuzikla „Jalta, Jalta“ koji su dali svoju podršku projektu kao gosti konferencije za medije na kojoj su prisustvovali i prof. dr. sc. Mirna Šitum, spec. dermatovenerologije, Marinka Akrap, članica uprave dm-a, Niko Pavlović, ravnatelj kazališta Komedija kao i djeca iz zagrebačkog dječjeg vrtića „Različak“.


„Od djetinjstva sam izložena suncu preko 250 dana godišnje pa mi je nanošenje proizvoda za zaštitu od sunca postalo rutina kao i jutarnje umivanje i pranje zubi. Ljudi ne razmišljaju o suncu na skijanju, zato pozdravljam ovu hvalevrijednu akciju koja će pomoći najmlađima“, rekla je Ana Jelušić.


„Izuzetno je važno odgovorno se ponašati na suncu tijekom cijele godine što većina građana zaboravi kad borave na otvorenom u proljeće ili zimi u planinama. Vjerujem da su upravo projekti poput dm-ovog pravilan način da to promijenimo“, naglasila je autorica edukativnih materijala dm-ovog projekta, prof. dr. sc. Mirna Šitum, predsjednica Hrvatskog dermatovenerološkog društva i voditeljica Referentnog centra za melanom Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi RH.


Prema podacima Svjetske Zdravstvene Organizacije (WHO) dva do tri milijuna ljudi godišnje oboli od nekog oblika zloćudnog tumora kože, od čega čak 160 tisuća od gotovo najzloćudnijeg među njima – malignog melanoma od kojeg godišnje umre 41 tisuća oboljelih. Prema podacima Registra za rak Republike Hrvatske od 1968. do 1995. godine, učestalost malignog melanoma povećala se za 309%, a smrtnost za 310%. U Hrvatskoj je 2007. dijagnosticirano oko 600 novih slučajeva melanoma.


U želji da potakne što veći broj građana na odgovorno ponašanje na suncu, dm je uz stručnu podršku partnera projekta, Hrvatskog dermatovenerološkog društva i Referentnog centra za melanom Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi RH, tijekom sljedeća dva mjeseca pripremio edukativne brošure. Uz stručne savjete o odgovornom ponašanju na suncu i preventivnom ponašanju, u dm-ovim prodavaonicama postoji mogućnost da za 25 bodova na kartici Svijeta prednosti kupci ostvare popust od 25% na bilo koji proizvod za sunčanje. Zamijenjene bodove kupaca dm će donirati dječjim vrtićima u obliku paketa proizvoda za zaštitu od sunca.


Kako bi prvenstveno potakli roditelje i odgojitelje da pametno zaštite djecu od sunca jer je njihova koža najosjetljivija, dm će u sklopu ovog projekta svim vrtićima u Hrvatskoj pokloniti paket proizvoda za zaštitu od sunca i edukativne brošure za djecu, roditelje i odgojitelje čiji je autor prof. Šitum.


Ovim projektom dm nastavlja suradnju s kazalištem Komedija. Nakon što su zagrebačkoj publici vratili najpoznatiji hrvatski mjuzikl „Jalta, Jalta“ na kazališne daske, u sklopu ljetne turneje po hrvatskim gradovima glumačka postava se pridružila dm-u u širenju edukativne poruke projekta: Neka cijeli ovaj svijet sja u suncu... ali naravno uz pravilnu zaštitu kože!


„Kao veliki prijatelj kulture, dm je prepoznao mjuzikl „Jalta, Jalta“ u ulozi glavnog promotora ovog društveno odgovornog projekta. Glavni glumci mjuzikla za tu su prigodu snimili novu verziju popularne pjesme „Neka cijeli ovaj svijet“ koja i dalje budi nevjerojatnu emociju, a zbog koje će vjerujemo našu poruku o važnosti zaštite od sunca uskoro čuti cijela Hrvatska“, rekla je Marinka Akrap, članica uprave dm-a.


„Jalta, Jalta se izvodi već dva mjeseca i vidjelo ju je skoro 18 tisuća gledatelja. Na ljetnoj turneji posjetit ćemo Pulu, Split, Opatiju i druge gradove, a pregovaramo i s mjestima u crnogorskom primorju“, rekao je Niko Pavlović, ravnatelj kazališta Komedija. Karte za mjuzikl se mogu kupiti u dm-ovim prodavaonicama.

Tajana Tretnjak