Recenzijama do ljepšeg izgleda i uštede

Recenzije služe da prizemlje iluzije o pojedinom proizvodu i zaista daju pravi sliku stvari, jer njih pišu najvažnije osobe - krajnji potrošači

Recenzijama do ljepšeg izgleda i uštede

Koliko puta ste slučajno naišli ili pak potražili recenzije za određeni proizvod prije nego što ste ga kupili? Jesu li vam iskustva drugih ljudi koji su pisali i dali odgovore na određena pitanja pomogli i učvrstili vašu odluku ili vam pak otežali odluku, pa čak vas i odvratili od kupovine?

Iako, svaka osoba može imati jedinstveno iskustvo što se tiče upotrebe određenog proizvoda i usluge, uz dovoljan broj recenzija vrlo lako možete iz komentara razarati prednosti i mane određenog proizvoda.

Kao što postoje recenzije za automobile, elektroniku, knjige, filmove, tako vjerujem da većina žena i čitateljica našeg portala zna da postoje recenzije za kozmetičke proizvode, različitog tipa i namjene.  Naime, čitanjem recenzija za određene proizvode, može vam pomoći u odluci je li određeni proizvod zaista za vas i hoće li ispuniti neka vaša određena očekivanja.

Marketinške poruke koje dobivate od samih proizvođača su tu da vas namame na kupnju proizvoda „bez kojeg jednostavno ne možete živjeti“ ili proizvoda koji će vašu kožu, kosu, nokte, zube i tako dalje u vrlo kratkom vremenu učiniti - savršenima. Recenzije su pak tu da prizemlje iluzije o pojedinom proizvodu i zaista daju pravi sliku stvari, jer njih pišu najvažnije osobe, a to su krajnji potrošači koji su isprobali taj proizvod.

Vaša očekivanja

Nitko nije toliko bogat da kupuje bespotrebnu i lošu  kozmetiku ili pak kozmetiku za krive namjene. I dok vam neka povratna informacija od drugih članova obitelji ili prijatelja može biti važna, možda na kraju ono što je dobro njima neće biti dobro i vama s obzirom na ukus, tip kože ili pak sama očekivanja.

S druge strane, recenzije od osoba koje imaju slične karakteristike i očekivanja kao i vi mogu biti zlata vrijedne - jer će vam dati općenitu predodžbu o određenom proizvodu. Ako je većina recenzija pozitivna, tada su velike šanse da je stvarno taj proizvod dobar i obrnuto. Osim toga, zašto riskirati s kupovinom određenog kozmetičkog proizvoda koji umjesto da vam primjerice proljepša lice, uzrokuje probleme s kožom.

Recenzije će vam u određenoj mjeri dati mogućnost da saznate što se dogodilo nekoj osobi koja ima sličnu kožu kao što i vi?
Primjerice, ako pročitate recenzije za određeni proizvod u kojem se navode mnoge neobične nuspojave, to može biti pokazatelj da to možda i nije najbolji proizvod za vas.

Image


Više recenzija, lakša odluka

Što više ima komentara i recenzija, to je veća mogućnost da ćete dobiti prave informacije i potpuniju sliku o nekom proizvodu. Naravno, ako su komentari raznoliki, morate znati razabrati ono što vas zanima i zadovoljava li proizvod one parametre koji su vama najvažniji. Primjerice, ako kupujete dekorativnu kozmetiku, možda će netko komentirati da mu boja ne odgovara, što je više stvar osobnog ukusa, no ako naiđete na komentar da se šminka skida, gruša, razlijeva i sl. to je definitivno nešto što biste trebali uzeti u obzir, jer je očito upitna kvaliteta proizvoda.

Ili primjerice, ako kupujete kremu koja u sebi sadrži veću koncentraciju voćnih kiselina. Naime, koža kod nekih osoba vrlo loše reagira na voćne kiseline različitim alergijskim reakcijama, dok nekim osobama smeta peckanje i crvenilo koje može izazvati. Što više različitih iskustva pročitate, to ćete dobiti bolji uvid je li to krema za vas ili nije.

Čitajte između redaka

Na kraju, ono što je najbolje recenzije su besplatne, a i vi možete podijeliti svoja iskustva s drugim čitateljicama te možda nekome olakšati odluku o kupovini ili nekupovini. Ako do sada niste razmišljali o praćenju recenzija za određeni proizvod, možda je vrijeme da pokušate i pronađete najbolji mogući proizvod za sebe i na kraju krajeva i uštedite.

Zapamtite, recenzije su individualno mišljenje kupaca i ponekad je potrebno znati čitati između redaka, odnosno je li kupac koji je pisao recenziju očekivao previše, je li bio pristran, je li pretjerao u hvaljenju ili kritikama.

Ništa nije crno-bijelo, a na vama je da odlučite kako ćete protumačiti prikupljene informacije i koliko će one utjecati na vašu konačnu odluku.


(vam)