Prikazani hrvatski frizerski trendovi za 2010.

Uspješno završen 7. međunarodni frizerski festival ''Hairstyle News 2010''

Prikazani hrvatski frizerski trendovi za 2010.

U subotu, 20. ožujka u 10 sati u crvenom salonu hotela Kvarner u Opatiji otvoren je 7. međunarodni frizerski festival „Hairstyle News 2010“, najveći specijalizirani događaj namijenjenog profesionalcima frizerske struke u Hrvatskoj i široj regiji.

U subotu i nedjelju, 20. i 21. ožujka, brojni posjetitelji imali su priliku provjeriti široki spektar proizvoda i opreme za frizerske salone na sajmu izložbeno prodajnog karaktera, doznati nove menadžerske strategije i kreirati poslovne prilike na poslovnim i stručnim seminarima, upoznati se s novim trendovima za nadolazeću sezonu od strane brandova Schwarzkopf Professional, MI Hair Academy, L'Oreal Professionnel i ostalih te uživo pratiti Look &Learn seminare na kojima su prikazane styling tendencije talijanskog Kemona, Keune Akademije Hrvatska, Mič Stylinga Stevo Hair Academyja i drugih svjetskih brandova.

Tijekom serije poslovnih seminara - ''Kako pobijediti recesiju?'', ''Usmena preporuka – najbolja reklama!'', ''Osnove korištenja interneta u poslovanju'',  „Boje i katalozi u frizerstvu“, ''Kako prepoznati i kako realizirati potencijale zaposlenika?'', ''Web stranice frizerskih salona'' i ''Kristijan Petek – priča o uspjehu u frizerskom svijetu''-  frizeri iz zemlje i inozemstva dobili su alate koje mogu odmah početi prakticirati u svom poslovanju da bi unaprijedili svoje poslovanje. Frizeri su, između ostalog, imali priliku doznati kako njegovati kontinuirani odnos s korisnikom, kako koristiti WOM (word of mouth marketingom) ili online oglašavanje za promociju svoje djelatnosti, na koji način uz pomoć jednostavnog istraživanja ciljne skupine unaprijediti svoje poslovanje te kako iskoristiti unutrašnje rezerve poslovanja i zadržati dosadašnju razinu poslovanja.


Image


Schwarzkopf show



Stručni su seminari, zasigurno, plijenili najviše pozornosti, tijekom kojih su se predstavljale kreacije i trendovi frizerske industrije, a seminare je otvorio Schwarzkopf Professional koji je sa svojim timom edukatora – James Fillery-em, Ivanom Marušić, Martinom Mašić i Daliborkom Franić - istaknuo pet najnovijih vizualnih izričaja za sezonu proljeće/ljeto 2010. godine; Budoir, Cyber Sport, Uniform, New Rebel, Punk Goddess. Provokativnim nastupom poznatih edukatora  MI Hair Academy-je – Ive Vrdoljak, Igora Čerkeza, Maje Sokolić, Maria Treščeca i Martine Čerkez – predstavljena je nova, jedinstvenapeta dimenzija/5D viđenja frizerske struke koju karakterizirastrastvenost, pozitivna energija, zajednički rad, izmjena iskustava i prenošenje znanja.

Revolucija u bojenju kose

Najviše pozornosti izazvalo je predstavljanje generalnog pokrovitelja i vodećeg svjetskog branda u ''industriji kose'' – L'Oreal Professionnela, povodom kojeg je najavljena INOA revolucija u bojenju kose. L’Oréal Professionnel zajedno s INOA edukacijskim timom istaknuo je INOA kao apsolutni ''must have'' te prvi korak u revoluciji bojenja kose. INOA je zasigurno tehnološki pomak u frizerskoj industriji jer je sad moguće bojati kosu bez mirisa, bez amonijaka s maksimalnom zaštitom vlasišta i optimalnim poštivanjem kose uz beskonačnu snagu boje i prekrivanje sijede kose do 100%.

Image


INOA Loreal show



Poslijednji dan zajednički su zabljesnule 4 različite akademije (Zgat: academy, Mič styling, Ivica Pavičić, Agiart) i podijelile s posjetiteljima svoju viziju trendova za nadolazeću sezonu. Uslijedili su Stevo Hair Academy i predstavnik Stevo Pavlovič i ujedno novi amabasador KEUNE kozmetike, koji je predstavio profesionalnu kozmetiku za kosu,  a vijesti o novim trendovima zaključili su Indola i kolekcija X-tream.

Ni ljubitelji Look & Learn seminara nisu ostali zakinuti – prvo predstavljanje je imao Kemon - kolekcija The Italian touch.  Predstavljene su najnovije modne smjernice za proljeće i ljeto 2010. godine, koje uključuju i modne tehnike šišanja, bojenja i oblikovanja kose na talijanski način. Slijedio je seminar  Keune Akademija Hrvatska na kojem je predstavljena kolekcija Eve-olution. Trend kolekcija EVE-OLUTION bilaje  inspirirana je povijesno jakim ženskim ličnostima koje su omogućile današnju “Eve-olution” i podijeljena u dvadijela: Regency Court i Joan of Arc. Na seminaru je predstavljen prvi dio kolekcije – Regency  Court kojim je modno prikazana  jedinstvena stilska epoha 18. stoljeća s europskih dvorova za koju su karakteristični dekadentni stilovi.

Inspiracija 90-im godinama prošlog stoljeća

Najviše pozornosti posljednjeg  dana festivala dobio je Stevo Hair Academy za Keune koji je predstavio masterclass šišanje i bojenje kose iz kolekcije Pure Collection. Mnogo interesa je izazvao i L'Oreal s prezentacijom novih trendova uz revolucionarnu INOA boju. Isti dan je ekipa frizerske akademije Mič styling predstavila novu kolekciju pod imenom Parallels (Paralele) inspiriranu 90-im godinama 20. stoljeća, dok je Zgat Academy prezentirala svoju intrigantnog naziva ''Wiggle'' ispiriranom kretanjem i kinetičkom moći valova. Dio Look & Learn novosti predstavio je i edukativni centar ''Merlinka'' – kolekcija La Defense.

Brojni izlagači predstavili su svoj asortiman proizvoda i opreme za frizerske salone u dvorani Gorovo koja je ujedno bila i poprište brojnih show demonstracija na centralnoj sajamskoj pozornici u izvedbi vrhunskih frizerskih stilista. Sajam je zasigurno bio prilika za osobne susrete s poslovnim partnerima te za obnavljanje starih i stjecanje novih poslovnih dogovora.

Image


MI HAIR Academy show