
Povratak ikone: 10 razloga zašto jedva čekamo dolazak Sephore u Hrvatsku

Nakon više od desetljeća izbivanja, vijest o povratku Sephore u Hrvatsku odjeknula je beauty zajednicom. Ovaj globalni gigant, u vlasništvu luksuznog konglomerata LVMH, nije samo trgovina, već fenomen koji je preoblikovao način na koji doživljavamo i kupujemo kozmetiku. S prvim dućanom najavljenim za 2026. godinu u Splitu, donosimo deset ključnih razloga zašto je povratak Sephore puno više od otvaranja još jedne parfumerije.
1. Konačno dostupni kultni make-up brendovi
Glavni adut Sephore je njezin portfelj od gotovo 340 brendova. Domaće zaljubljenice u ljepotu više neće morati plaćati carinu i poštarinu za kultne proizvode. Na police konačno stižu najiščekivaniji brendovi poput Fenty Beauty by Rihanna, Huda Beauty i luksuzne linije vizažistice Charlotte Tilbury.
2. Brendovi koje su lansirale zvijezde
Uz Rihannu, Sephora je ekskluzivni dom za neke od najpopularnijih celebrity brendova na svijetu. Najveće uzbuđenje vlada oko dolaska brendova Rhode popularne Hailey Bieber te Rare Beauty pjevačice i glumice Selene Gomez, čiji su proizvodi viralni hit na društvenim mrežama.
3. Sveti gral skincare proizvoda
Osim šminke, Sephora donosi i tražene skincare brendove koji su dosad bili teško dostupni. Brendovi poput Drunk Elephant i Summer Fridays, poznati po svojim inovativnim formulama i učinkovitim sastojcima, postat će nezaobilazna postaja u rutini njege kože.
4. Revolucija u iskustvu kupovine
Sephora je redefinirala maloprodaju ljepote svojim "beauty playground" konceptom. Za razliku od tradicionalnih trgovina, ovdje se kupce potiče na istraživanje, igru i isprobavanje proizvoda bez ikakvog pritiska na kupnju.
5. Stručni savjeti i personalizacija
Interaktivni prostor upotpunjuju stručni savjetnici koji pomažu kupcima pronaći idealne proizvode za njihov tip kože i želje. Upravo ta filozofija, usmjerena na doživljaj i personalizirano iskustvo umjesto na transakciju, ključ je globalnog uspjeha.
6. Pristupačna Sephora Collection linija
Iako je pozicionirana kao trgovina prestižne kozmetike, važan dio asortimana čini i vlastita linija Sephora Collection. Ona nudi visokokvalitetne i inovativne proizvode za make-up, njegu kože i dodatke po znatno pristupačnijim cijenama, osiguravajući da svatko može pronaći nešto za sebe.
7. Magnet za influencere i kreatore
Sephora je izgradila uspjeh na autentičnim preporukama. Njezin program #SephoraSquad okuplja kreatore sadržaja koji strastveno dijele svoje savjete, čime se gradi povjerenje koje nadmašuje klasično oglašavanje. Njihov dolazak osnažit će i lokalnu beauty scenu.
8. Vrhunski program vjernosti
Jedan od najočekivanijih elemenata je Sephora Beauty Insider, program vjernosti koji nagrađuje kupce bodovima, ekskluzivnim popustima, rođendanskim poklonima i ranim pristupom novim proizvodima.
9. Kraj kompliciranim online narudžbama
Mogućnost da se proizvodi vide, dodirnu i testiraju uživo nezamjenjiva je. Povratak Sephore znači kraj nagađanju idealne nijanse pudera preko ekrana i čekanju paketa iz inozemstva.
10. Dolazak globalnih trendova
Sephora nije samo prodajno mjesto, već i platforma koja diktira i donosi najnovije svjetske trendove. Njezinim dolaskom hrvatsko tržište postaje relevantan dio globalne beauty scene.

Chic par sa špice: On u nijansama zelene, a ona pokazala zavidnu liniju u trapericama

Dobar san nije dovoljan: Najbolji noćni serumi od 7 do 140 eura

Saznali smo koliko stoji vjenčanica Martine Hadžić: Potegnula je po nju do Sarajeva
