Melem i Ljupka Gojić Mikić predstavili su nove Meleme za tuširanje

Melem - dragocjeni trenutak u danu

Melem i Ljupka Gojić Mikić predstavili su nove Meleme za tuširanje

Brand Melem predstavio je nove proizvode, još jedan „Melem dragocjeni trenutak u danu“ koji će razveseliti sve ljubitelje Melema, prirodne njege i Mediteranskih rituala ljepote. Melem prvi puta predstavlja liniju proizvoda za tuširanje i to u četirima varijantama – Melem za tuširanje s dragocjenim prirodnim uljima te Meleme za tuširanje s dragocjenim esencijalnim uljima lavande, ružmarina i kadulje.

Melemi za tuširanje nježno čiste, njeguju kožu i čine je lijepom i baršunastom. Istovremeno, zahvaljujući esencijalnim uljima s Mediterana, Melemi za tuširanje hrane i hidratiziraju kožu te imaju iznimno pozitivan učinak na um. Ulje lavande opušta i smiruje, aromatični ružmarin budi osjetila, kadulja osvježava, dok ulje nevena i maslinovo ulje koži pružaju besprijekornu njegu. 

Image


Nove Meleme za tuširanje predstavila je Lucija Gluščević, brand menadžerica Melema u Atlantic grupi.  

„Ponosni smo na razvoj Melema. Taj se brand sastoji od brojnih vrijednosti, a za nas najveću predstavlja ljubav ljudi koji ga koriste. Te smo drage ljude uključili u razvoj branda tako što smo ih pitali koje još proizvode, tj. Melem trenutke, žele u svom danu. 85% izrazilo je želju da stvorimo Meleme za tuširanje – dragocjene gelove s vrijednim prirodnim uljima u inačicama s Melemovim mirisom i mediteranskim esencijalnim uljima. Tako je nastala ova prekrasna linija u kojoj besprijekorne aktivne sastojke stavljamo u službu rituala tuširanja, još jednog Melem trenutka u danu kada nam je svima važno da se opustimo, probudimo, očistimo i njegujemo kožu. Razvojni trenutak za Melem predstavlja i njegovo novo žensko lice, kompletna osoba koja inspirira svojom pojavom i načinom života, majka, poslovna žena s raznolikim interesima i bogatom osobnošću. Jedva čekamo da krenemo stvarati lijepe nove Melem trenutke zajedno s Ljupkom.“


Lucija Gluščević, brand managerica Melema; Ljupka Gojić Mikić i 
Tina Roso, direktorica Neve


Lucija Gluščević, brand managerica Melema i Tina Roso, direktorica Neve


Ljupka Gojić Mikić, ambasadorica branda Melem, ovom je prilikom istaknula kako i sama već godinama koristi Melem te je mala „teglica“ uz nju proputovala skoro cijeli svijet.

„Melemu sam vjerna već godinama. Koristim ga u svim prilikama i jako sam sretna što sam postala ambasadorica jednog od svojih omiljenih brandova. Veselim se što ću sada Melem moći koristiti i prilikom skoro jedinog trenutka u danu koji imam samo za sebe, a to je tuširanje. Isprobala sam sva četiri Melema za tuširanje, a favorit mi je ružmarin! Mirisi su besprijekorni, a učinak na kožu je fenomenalan! Sviđa mi se i što se manje pjene, to mi dokazuje da je formulacija prirodnija, točno što moja koža treba. “



Nove Meleme za tuširanje među prvima su isprobale Nevena Rendeli Vejzović, Mia Kovačić, Anita Dujić, Iris Pinjuh, Mirna Medaković Stepinac i Iva Šulentić.

Image


Anita Dujić

Image


Barbara Repe

Image


Iva Šulentić

Image


Mia Kovačić

Image


Mirna Medaković

Image


Nevena Rendeli