Kiehl’s Since 1851 otvorio i drugi dućan u Zagrebu

Kiehl's je proslavio ekspanziju svoga poslovanja nakon otvorenja prvoga dućana u Arena Centru Zagreb krajem prošle godine

Kiehl’s Since 1851 otvorio i drugi dućan u Zagrebu

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, dana 14.04. otvorio je i svoja druga vrata u Zagrebu. Nakon prvog dućana otvorenog krajem protekle godine u Arena Centru Zagreb, drugi dućan našao je svoje mjesto u City Center one West.

Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu u srži su svakog proizvoda i usluge u 165. godine dugoj povijesti tvrtke – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvijek imamo na umu: poslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za njegu, u kojima uživaju naši vjerni kupci širom svijeta.


Image


U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji bivaju uvučeni u dugu povijest i ekscentričan karakter tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu vidjeti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dvije u potpunosti jednake prodavaonice, tako je i u slučaju dvije poslovnice u Zagrebu, no sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom.

I druga Kiehl's prodavaonica u Zagrebu lokalnoj će zajednici donijeti dašak originalne njujorške ljekarne, ovoga puta u prodajnom prostoru veličine 40m2.


Image


U ugodnoj atmosferi i uz koncept ‘’ludog znanstvenika’’, za čiju je inspiraciju poslužio poznati Kiehl’sov kostur ‘’Mr. Bones’’, brand je proslavio ekspanziju svoga poslovanja nakon otvorenja prvoga dućana u Arena Centru Zagreb krajem prošle godine. Generalni menadžer Luxe divizije L’Oreala Adria-Balkan, gospodin Ivo Matulja istaknuo je: ‘’Iznimno smo ponosni što smo uz postojeća 4 člana našeg vrijednog osoblja regrutirali i pozdravili u tim još 4 nove osobe koje se s puno pažnje, znanja i ekspertize posvećuju našim klijentima. Cilj nam je i dalje vrlo personalizirano savjetovanje o kompletnoj njezi lica, tijela i kose, a ne zaboravimo spomenuti i njegu za muškarce, kao i mogućnost testiranja proizvoda kroz uzorke nakon čega klijent odlučuje o kupnji. Stoga bih istaknuo zadovoljstvo klijenta u prvom redu.’’

Prijatelji branda simboličnim rezanjem crvene vrpce i službeno su otvorili novi dućan na novoj lokaciji. Među njima istaknuli su se: komičar i arhitekt, Vlatko Štampar; fashion bloggerica Barbara Repe; naš proslavljeni gimnastičar Marijo Možnik; radijska voditeljica Ivana Mišerić; etablirana modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, te poznati dizajner nakita Nenad Sovilj.


Image


Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u više od 54 zemalja širom svijeta (među kojima je i Hrvatska), 150 samostalnih prodavaonica, te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati naša inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši vjerne obožavatelje.


Image


„Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže iznimne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno visoka razina usluge ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša je misija usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative već se godinama provode s iznimnim uspjehom,” izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna direktorica za svjetska tržišta.