Jedinstvena metoda analize boja PROFASHION u dm-u

Stručna PROFASHION analiza boja otkriva nijanse koje pristaju licu, čineći svakodnevno svjež i lijep izgled dostupan svim ženama

Jedinstvena metoda analize boja PROFASHION u dm-u

Ove godine dm u sklopu kampanje „Lijepa, ako to želim“, poklanja svim ženama jedinstveni savjetnik  za odabir odgovarajućeg make-upa. U suradnji sa specijalisticom imidž konzaltinga, Andreom Horvatić, jedinstvena metoda analize boja PROFASHION, od 1. do 30. rujna dostupna je svim obožavateljicama dekorativne kozmetike na www.dm-drogeriemarkt.hr. Točnije, dm je stavio na raspolaganje upitnik uz pomoć kojega se na temelju  prirodnih boja kao sastavnoga dijela slike lica koju čine: oči, kosa, obrve i boja tena, može saznati kojem tipu osobe pripadate (proljeće, ljeto, jesen, zima), a time i koje vam boje i nijanse make up-a najbolje pristaju.

 „Svi koji zamjene 25 bodova sa svoje Active beauty kartice za jedinstveni Savjetnik za odabir make-upa pronaći će kupone s 25% popusta na odabrane proizvode dekorativne kozmetike ali i detaljan opis paleta boja za svaki tip osobe koji će vjerujem mnogima otkriti nijanse koje im dobro pristaju, a do sad ih nisu birali.“, istaknula je Marinka Akrap, članica uprave dm-a.


Uz pomoć analize boja „PROFASHION“, dostupne ekskluzivno na web stranici dm-a i jedinstvenog Savjetnika za odabir make-upa kojega mogu zatražiti svi korisnici dm-ovog Svijeta prednosti, odabir i kupovina odgovarajuće nijanse  ruža, tekućeg pudera, rumenila i sjenila postaje jednostavni užitak kojemu će malo koja žena moći odoljeti. Gotovo nevjerojatni učinak koji pravilna uporaba boja može imati na svježinu i sjaj očiju, vidljivost podočnjaka, bora i ožiljaka, tonus mišića, obris i širinu lica, sve zainteresirane moći će uživo isprobati i na sajmu mode FASHION.HR


Image



Saša Joković i Andrea Horvatić


„Svi koji žele isprobati i osobnu metodu koja omogućuje uži odabir prijateljskih boja i zajamčeno pruža veliko zadovoljstvo, pozivamo na sajam mode FASHION.HR Industrije na Zagrebačkom velesajmu, u petak 30.9. gdje će stručni tim PROFASHION imidž-konzultanata dokazati zainteresiranima istinitost slogana dm-ove kampanje: „Lijepa, ako to želim!“, najavila je Andrea Horvatić.