Holistički pristup njezi kože

Koža kao organ

Holistički pristup njezi kože

Istodobno tajnovito i prozirno, lice skriva i izražava misli i emocije. Budući da je lice povezano s cijelim našim bićem, njezi kože lica ne smije se pristupiti površno. Na koži se odražava stanje unutrašnjih organa, a kako je ona najveći osjetilni organ, reagira i na izvanjske aktivnosti. Veliki postotak naših T-stanica, stanica za imunitet, nalazi se u koži, a ona se, zajedno s plućima i bubrezima, ubraja u glavne organe za izlučivanje. Zbog svega, njega kože ne može se smatrati luksuzom. Trebali bismo je shvaćati kao preventivnu zdravstvenu njegu. Pristup Dr.Hauschka kozmetike preusmjeren je na rješavanje problema kože, a ne samo na suzbijanje simptoma.

Početak

Kozmetika Dr.Hauschka pojavila se na tržištu 1967. godine pod nazivom "ljekovita kozmetika", a idejna začetnica bila joj je kozmetičarka Elisabeth Sigmund koja ju je i osmislila u suradnji s dr. Rudolfom Hauschkom, a uz sugestije antropozofa Rudolfa Steinera. Budući da je ova kozmetička linija stvorena u farmakološkom labaratoriju tvrtke WALA, koja se i danas bavi proizvodnjom antropozofskih lijekova, a čiji je osnivač dr. Rudolf Hauschka, ova kozmetika danas nosi naziv Dr.Hauschka kozmetika.

Image



Kozmetika u svom izvornom značenju

Njega lica, tijela i ljepote općenito je kozmetika u svom izvornom značenju. Ta riječ izvedena je iz grčke riječi kosmein što znači urediti, harmonizirati. To nas upućuje na jedan već pomalo zaboravljeni pravac u njezi kože - održati ili ponovno uspostaviti red.

Sveobuhvatna njega kože uključuje unutarnju i vanjsku kozmetiku. Unutarnja se kozmetika odnosi na zdrav život, a vanjska na upotrebu kozmetičkih preparata. Pravilan izbor kozmetičkih preparata od posebnog je značenja za kožu zato što oni izravno djeluju na izmjenu tvari u koži i time pridonose ravnoteži ritmičkog disanja kože i njezinoj prokrvljenosti.

Image



Stanja kože


Kozmetika se danas promatra s različitih aspekata i metoda i pritom je podvrgnuta najrazličitijim promjenama. Postalo je uobičajeno da se koža dijeli po tipovima na suhu, masnu i osjetljivu i da se prema toj podjeli tretira specijalnim kozmetičkim serijama. Kozmetička kolekcija Dr.Hauschka kožu tretira po različitim stanjima jer naša koža itekako može prelaziti iz jednog stanja u drugo pod utjecajem stresa, prehrane, godišnjih doba, životne dobi, količine tekućine, hormona...

Potvrda kvalitete

Dr.Hauschka kozmetika danas je vodeće svjetsko ime na području prirodne kozmetike. Za svoju vrhunsku kvalitetu Dr.Hauschka kozmetika dobila je i BDIH certifikat prirodne kozmetike a i osmišljena je prema antropozofskim načelima. Proizvodi Dr.Hauschka imaju zadaću biti primjer zdrave kože. Imitirajući, koža na njima uči harmonično obavljati svoje višestruke funkcije.

U sastavu ovih proizvoda nalaze se biljke iz biodinamičkog uzgoja s certifikatom Demeter, organskog uzgoja ili biljke koje su kao samonikle ubrane na svojim matičnim staništima na ekološki čistim područjima. U proizvode nisu dodavani sintetski konzervansi, boje i mirisi niti bilo kakve izolirane supstance u obliku vitamina, minerala, masti i sl. jer naš organizam najbolje prepoznaje prirodnu supstanciju u njenom prirodnom okruženju i kao takvu je najbolje može iskoristiti.

Image



Poštivanje prirodnih ritmova

Prilikom pripremanja i stvaranja ovih jedinstvenih proizvoda uzimao se u obzir ritam kao nositelj života - izmjena dana i noći, 28-dnevni mjesečev ciklus, promjena godišnjih doba i dr.

One koji se po prvi puta susreću s Dr.Hauschka kozmetikom najviše iznenađuju dvije činjenice - bezmasna noćna njega (nema hranjenja kože po noći) i prestanak slijepog služenja koži izvana.

Koža je, naime, po svojoj prirodi noću usmjerena na samoobnavljanje, proizvodnju sebuma i izlučivanje (sebuma i toksina). Pod "hranjivim" noćnim kremama koža ne može disati i izlučivati, a niti se slobodno obnavaljati jer se njena "pažnja" preusmjerava na upijanje.

Što se pak slijepog služenja koži tiče, i tu postoji objašnjenje. Klasičan pristup njezi kože podrazumijeva da se suhoj koži izvana daje masnoća i vlaga, a da se masnu kožu isušuje. Međutim, suha koža ne bi trebala biti danonoćno okružena masnoćom i vlagom, čak ako se time stvara mogući subjektivni prolazni osjećaj poboljšanja stanja kože. Neprestano "natapanje" kože izvana stvara naviku kao i smanjenje vlastite proizvodnje masnoće i vlage. Tako koža postaje sve više suha i na kraju je usmjerena na stalno primanje masnoće i vlage izvana putem kozmetičkih proizvoda.

Uz pomoć kozmetičkih preparata Dr.Hauschka koža počinje ponovno prirodno funkcionirati jer putem proizvoda dobija informaciju što sama mora napraviti da bi se vratila u stanje ravnoteže. Tako suha koža počinje sama proizvoditi više sebuma i zadržava potrebnu vlagu, a masna koža, koja se tretira uljem, smanjuje proizvodnju masnoće.

Pri prelasku na Dr.Hauschka kozmetiku može se javiti prolazna nelagoda u vidu peckanja, perutanja i zatezanja kože i to pogotovo kod osoba koje su navikle na masnu noćnu njegu. To je, međutim, prirodna reakcija jer koža traži ono na što je navikla i treba joj dati vremena i pomoći joj da se ponovno uhoda u prirodni proces koji je zaboravila.

Kozmetika s kultnim statusom

Vrijedno je ponoviti da je ova kozmetička linija na tržištu prisutna već 40 godina i to u svojoj gotovo izvornoj recepturi. Međutim, nikada nije bila marketinški agresivna. Dr.Hauschka kozmetika ima proizvode trajne kvalitete i djelovanja. Ona jednostavno pomaže vašoj koži da izgleda njegovano, lijepo, zdravo i prirodno, ne pokušavajući pritom negirati prirodne procese nego ih, dapače, poticati i održavati.
Dr.Hauschka kozmetika danas ima kultni status. Madonna, Cher, Julia Roberts, Jerry Hall, Joan Collins, Brad Pitt samo su neki od fanova ove izuzetne i jedinstvene kozmetičke linije.

Kozmetička kolekcija Dr.Hauschka obuhvaća preparativnu liniju za njegu lica, dekorativnu liniju, liniju za njegu tijela, kose, noktiju i liniju za sunce.

Dr. Hauschka kozmetika i Žena.hr daruju poklon set Dr. Hauschka kozmetike čitateljici koja da najbolji odgovor na pitanje:

Zbog čega biste vi koristili prirodnu dr. Hauschka kozmetiku?

Odgovor na pitanje zajedno sa svojim podacima (ime, prezime, adresa i kontakt telefon) šaljite na mail info@zena.hr s naznakom "Dr. Hauschka" do nedjelje 20.12.2009. Dobitnicu ćemo objaviti u ponedjeljak 21.12.2009.

Dobitnica je Ana Kac.