14,600 orangutana preostalo je u divljini; jednom kad nestanu, gotovo je…

Lush nastavlja suradnju sa #SOSsumatra

14,600 orangutana preostalo je u divljini; jednom kad nestanu, gotovo je…

Ovog petka, 30. studenog Lush će ponovo pokrenuti kampanju #SOSsumatra u suradnji sa SOS (Sumatran Oranguran Society) i njihovim lokalnim partnerom, OIC (Orangutan Informacijskim Centrom). Cilj Lush-a je podići svijest o deforestaciji, pomoći SOS i OIC u kupnji 50 hektara plantaža uljnih palmi, te regenerirati je ponovo u izvornu šumu.

Lush je u studenom 2017 putem #SOSsumatra kampanje uspio sakupiti 126,014 funti, što je omogućilo kupnju početnih 50 hektara plantaža palme. Ove godine SOS ponovno skuplja novac kako bi kupio još jedan komad zemlje. Kako bi to postigli nužna je suradnja s Lushom.

Helen Buckland, direktorica SOS-a, komentira:
"Prošlogodišnja prodaja orangutan sapuna omogućila nam je kupnju 50 hektara zemljišta, koje se koristilo kao plantaža palmi za proizvodnju ulja, na rubu Leuser ekosustava u sjevernoj Sumatri. Plantaže palmi su uklonjene, te su na njihovom mjestu zasađene prašumske sadnice. Unutar nekoliko kratkih godina ovo područje će ponovno bujati raznovrsnom vegetacijom koja će postati stanište za orangutane i mnoge druge vrste. Nedavno smo saznali da ponovno imamo priliku kupiti ključan komad zemljišta malo južnije, također na rubu Lauserovog ekosustava.



Granično područje nacionalnog parka na području Cinta Raja trenutno je mjesto sukoba između ljudi i divljine, te okrutnog krivolova. Kao i nekoć, zemljišta se trenutno vode kao plantaže palminog ulja, a naš je cilj obnoviti ih i vratiti im nekadašnju slavu. Naši stručnjaci za restauraciju u Sumatri pretvoriti će ovu biološku pustinju iz žarišta sukoba u utočište divljeg života. Uklanjanje uljnih palmi i ponovno sađenje šume potaknuti će orangutane i ostatak divljine da se vrate, šireći svoje stanište iz susjednog nacionalnog parka. Prodaja orangutan sapuna ove godine će nam omogućiti stvaranje sigurne zone, što znači da će cijela trasa netaknute šume zauvijek biti zaštićena.“

Lush treba tebe kako bi sve ovo bilo moguće…



Orangutan sapun

Kako bi pomogao sakupiti novac, Lush je izradio 14,600 Orangutan sapuna koji će se prodavati u Europskim prodavaonicama i online. Svaka kuna (osim PDV-a) od prodaje Orangutan sapuna ići će u svrhu vraćanja zemlje divljim orangutanima. Sa samo 14,600 izrađenih, ovaj narančasti sapun s uljem pačulija i ekstradjevičanskim kokosovim uljem iz Sumatre dragocjen je kao i primat kojem pomaže. Pobrinite se da dobijete svoj dok još možete, jer jednom kad nestanu, gotovo je… Kao i orangutani iz šume Sumatre.


SOS (Sumatran Orangutan Society)postoji kako bi zaštitili orangutane u šumi Sumatre i njihovu budućnost.

Društvene mreže
•    Instagram: @orangutansSOS
•    Twitter: @orangutansSOS
•    Facebook: Sumatran Orangutan Society (SOS)


Image


LUSH
Lush osmišljava, proizvodi i prodaje svježu ručno rađenu kozmetiku. Beauty kompanija sa srcem za kampanje, strastveni u poduzimanju direktnih akcija, te korištenjem vlastitih priča diljem svijeta kao platforme za približavanje manje poznatih društvenih i ekoloških problema.