Zvjezdane kampanje 2009

Čije proizvode prodaju svjetske zvijezde

Zvjezdane kampanje 2009

Sa novom radnom godinom stigle su i objave novih suradnji. Velike modne marke i brandovi koji nisu iz svijeta mode,  svake se godine trude angažirati barem jednu slavnu osobu koja će predstavljati njihove proizvode na zahtjevnom tržištu. Veća zvijezda gotovo uvijek garantira bolju prodaju, što i nije neka novost već provjereni recept uspješne zarade.

Victoria Beckham i Armani

Najotmjenija Spajsica novo je zaštitno lice donjeg veša modne kuće Armani.
Riječ je o kampanji kolekcije za proljeće/ljeto 2009.

Zapravo je Victoria nastavila putem supruga Davida koji je također svojevremeno odradio svoju Armani kampanju. Njegove fotografije u bijelim boxericama obišle su svijet i pokrenule pravu lavinu komentara.

Image

Armani je uvjeren kako će reakcija na  Victorijine fotografije biti barem jednaka ako ne i još bolja, pa tako svoj odabir zaštitnog lica komentira:
"Ona je  modno osvještena i intriganatna žena. Htio sam raditi sa nekim tko će ostaviti pravi dojam. Siguran sam kako će Victorijina prisutnost izazvati puno uzbuđenja."

Katie Holmes za MiuMiu

Gđa. Cruise trenutno je jedno od najfotografiranijih lica američkog show-bizza. Iako je ova suradnja potvrđena još u studenom protekle godine, tek su nedavno u javnost izašle fotografije proljetno/ljetne kolekcije za MiuMiu.

Image

Katie je proglašena novom muzom ove talijanske modne kuće, a fotografi Mert Alas i Marcus Piggott  zamislili su je kao  "svijetlu ikonu koja zrači mistikom i teatralnošću". Holmes je tako u MiuMiu zauzela mjesto pjevačice i glumice Vanesse Paradis koja je bila zaštitno lice jesensko/zimske kolekcije u 2008.

Duffy za Diet Coke

Mlada i vrlo uspješna velška pjevačica Duffy novo je zaštitno lice Coca-Coline kampanje za  dijetnu varijantu ovog popularnog napitka.Na snimanje više serija spotova u trajanju 30-60 sekundi utrošeno je nekoliko milijuna funti, a gledatelji diljem Europe trebali bi već u prvoj polovici godine vidjeti rezultate ove suradnje.

Image

Voditeljica Britanskog marketinga Coca-Cole o odabiru Duffy kaže: "Naše kampanje su dobro poznate po tome što vjerno prikazuju trenutno socijalno i kulturno stanje u društvu.Duffy je odlična predstavnica stavova  moderne žene današnjice i uvjereni smo kako će dobro povezati sa  ženskom publikom. "

Ana Golubić

www.baggiz.hr