Posebnu kolekciju za Ultra Europe u Hrvatskoj dizajnirao Boris Banović

Sponzorirani članak

Posebnu kolekciju za Ultra Europe u Hrvatskoj dizajnirao Boris Banović

Poznati hrvatski stilist, dizajner i vlasnik brenda 2B, Boris Banović dizajnirao je kolekciju odjeće za festival Ultra Europe, namijenjenu posjetiteljima ovog najiščekivanijeg događanja ljetne sezone. Ta je kolekcija, inspirirana glazbom i plesom, predstavljena revijom u  hotelu Kempinski Adriatic u Savudriji, a sudjelovali su, među ostalima, i Radovan Stošić, sportski trener i bivši mister Hrvatske te Ivana Mišerić, ambasadorica festivala Ultra Europe.

Kolekcija koja se sastoji od ženskih i muških odjevnih kombinacija, osmišljena je i izrađena u cijelosti u Hrvatskoj te su u njezinu stvaranju sudjelovali isključivo domaći profesionalci iz tekstilne industrije, što je bio jedan od glavnih zahtjeva organizatora. Kolekcija je izrađena od ugodnih materijala, koji neće sputavati najveće obožavatelje elektronske glazbe u plesu i odličnom provodu, a inspiraciju je Boris pronašao u stilu američkih navijačica te je pretočio u nekoliko različitih odjevnih kombinacija. Kompletna će se kolekcija moći kupiti tijekom trajanja festivala u Splitu, ali i kasnije putem službenog web shopa.

Boris Banović izuzetno je zadovoljan ovom suradnjom i naravno, završnim proizvodom koji ovih dana izlazi iz tvornice i sprema se za prodaju na najvećem regionalnom festivalu elektronske glazbe:

„Na ovom sam projektu surađivao s istinskim profesionalcima, a izuzetno mi je drago što smo, zajedno s organizatorima festivala Ultra Europe, pomogli hrvatskoj tekstilnoj industriji da dobije priliku za iskorak. Ponosan sam što su moje kreacije dio ovako velikog međunarodnog događanja, kao što je to Ultra Europe, a posebno me veseli činjenica da će odjeća s mojim potpisom, zahvaljujući prodaji preko službenog web shopa festivala, biti dostupna i ljubiteljima elektronske glazbe iz svih dijelova svijeta.“

Boris je objasnio i kako je s organizatorima, na čelu s Joeom Bašićem, direktorom tvrtke Adria MM Produkcija, detaljno testirao svaki dizajn te naglasio važnost cijelog tima koji je radio na pripremi snimanja kolekcije i revije:

„Cijeli tim koji je radio na osmišljavanju i izradi kolekcije je, zajedno sa mnom, izuzetno zadovoljan završnim proizvodom, no, da bi ona došla do šireg kruga ljudi, potrebno ju je kvalitetno predstaviti. Zato sam okupio vrhunske suradnike koji su zaslužni za odličan izgled modela – vizažisticu Ivanu Bilandžiju Billy i frizera Nikolu Stoleničkog, dok su atraktivne fotografije zasluga poznatog fotografa Gorana Matijašeca. Na snimanju su sudjelovali i Ivana Mišerić, ambasadorica festivala Ultra Europe te Radovan Stošić, bivši mister Hrvatske i sportski trener, koji su pridonijeli svojim iskustvom i ležernim pristupom.“

Boris Banović veliki je ljubitelj elektronske glazbe pa i ne čudi što je do ove suradnje došlo već u drugoj godini održavanja festivala Ultra Europe u Hrvatskoj, a niti to što je kolekcija predstavljena u sklopu Umaginationa, regionalnog festivala koji je ujedno i  Road To Ultra party. Hotel Kempinski Adriatic u Savudriji,bio je odlična kulisa za kampanju, a suradnju na Umaginationu i predstavljanju kolekcije je prokomentirao i Peter Knoll, generalni direktor hotela Kempinski Adriatic:

„Zadovoljstvo nam je bilo i ove godine biti partner Umaginationu, velikom regionalnom glazbenom događanju koji nas uvodi u dugo toplo ljeto bogatih zbivanja. Ovakvi su projekti od iznimne važnosti za razvoj destinacije, a Kempinski Hotel Adriatic je to prepoznao i podržao još od prve godine.“

Cjelokupna kolekcija Borisa Banovića za festival Ultra Europe moći će se kupiti za vrijeme trajanja festivala Ultra Europe, u Splitu, od 11. do 13. srpnja, a nakon festivala i na službenom web shopu.

Ova je kolekcija još jedna u nizu inicijativa koje organizatori pokreću za drugo izdanje festivala Ultra Europe, koje će ove godine biti još veće i impresivnije od premijernog. Festivalske ulaznice za ovaj najiščekivaniji događaj ljetne sezone mogu se kupiti na www.ultraeurope.com, www.mondo.hr i u svim Tisak Media Centrima po cijeni od 985 kuna (129 EUR).   

Sve dodatne informacije i obavijesti mogu se pronaći na http://ultraeurope.com/, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu