Ružičaste pudlice omiljeni ukras na Cro A Porteru

Podržite rad azila Dumovec kupnjom dizajnerskih proizvoda Zorana Mrvoša

Ružičaste pudlice omiljeni ukras na Cro A Porteru

Zoran Mrvoš, azil Dumovec i sponzor Nestlé Purina udružili su snage u promicanju udomljavanja napuštenih životinja  na ovogodišnjem Cro A Porteru, koji se od 22. do 24. ožujka 2012. održava u  Westgate Shopping City-u Zagreb.

Akciju udomljavanja napuštenih pasa iz azila Dumovec, nakon ELFSa i Luke Grubišića, podržao je i dizajner Zoran Mrvoš. Iz zajedničke suradnje proizašle su atraktivne majice zajedno s broševima i platnenim torbama, karakterističnog Mrvoševog dizajna, osmišljenima i izrađenima isključivo u svrhu promoviranja udomljavanja. Veseli ružičasti štand mamio je posjetitelje koji su podržali ovu humanitarnu akciju. Ružičaste pudlice dominirale su dvoranom. Na modnom eventu usprkos plemenitoj poruci, i stil je itekako važan, a majice, platnene torbe i broševi ukrašeni stiliziranim pudlicama uspješno su prošli test publike.

Ovim modnim izletom svi sudionici projekta žele širu javnosti informirati o socijalizaciji i udomljavanju napuštenih životinja. Modni dizajner Zoran Mrvoš je rekao: Za ovaj humanitarni projekt sam izabrao motiv ružičaste pudlice i nadam se da će se ljudima svidjeti ova vesela mini kolekcija koja nosi plemenitu poruku, rekao je Mrvoš i najavio da će i sam nositi majice kreirane posebno za ovu prigodu.


Image


Zoran Mrvoš, inače i sam veliki ljubitelj pasa, tom je prigodom izjavio: “Posebno je zadovoljstvo kad svojim autorskim radom, osim što pružate zadovoljstvo onima koji ga nose, promičete i plemenitu poruku poput udomljavanja napuštenih životinja. Drago nam je što su ljudi prepoznali važnost našeg projekta i da će rado nositi predmete dizajnirane posebno za ovu priliku.''
Nestlé Purina godinama aktivno podupire akcije zbrinjavanja napuštenih životinja diljem Hrvatske, a već drugu godinu za redom surađuje s hrvatskim modnim dizajnerima s ciljem promoviranja udomljavanja napuštenih životinja iz azila Dumovec.

Predstavnica kompanije Nestlé za Purinu, Lara Nizić rekla je: “Misija Nestlé Purine je svakoga dana i svugdje unaprijediti živote kućnih ljubimaca. Tako smo, kad je riječ o brizi za životinje, prepoznali upravo temu napuštenih životinja kao segment u kojem možemo najviše doprinijeti društvu. Projekti koje biramo dugoročni su i temelje se na čvrstim partnerstvima, kao što je naše partnerstvo s  Dumovcem.“


Image


Sve dizajnerske predmete ukrašava lik stilizirane pudlice, budući da se ovom akcijom željela skrenuti pažnja na problem masovnog uzgoja čistokrvnih pasa bez ikakve kontrole i zatim, posljedičnog, napuštanja tih pasa koji onda završe u skloništu. U skloništu se nalazi mnogo čistokrvnih pasa, jer se nažalost psi napuštaju neovisno o njihovoj veličini, porijeklu, karakteru pa i čistokrvni psi u skloništu dijele identičnu sudbinu ostalih neželjenih kućnih ljubimaca.

Željeli smo problem napuštenih kućnih ljubimaca predstaviti izvan rutiniranih aktivnosti, kako bi većem broju ljudi prenijeli informaciju o važnosti ove teme. U suradnji hrvatskim modnim dizajnerima – ELFS i Lukom Grubišićem, a sada i Zoranom Mrvošem osmislili smo atraktivne dizajnerske predmete čija prodaja pomaže rad azila te istovremeno promovira udomljavanje napuštenih kućnih ljubimaca. Dosad su rezultati naše modne suradnje bili pravi hit i omogućili azilu nabavu vrijedne veterinarske opreme, izjavila je Tatjana Zajec, voditeljica Skloništa.