Predstavljen projekt „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“

City i wellnes break paketima novi turistički program poziva strane turiste na „još jedan“ posjet Zagrebačkoj i Krapinsko-zagorskoj županiji

Predstavljen projekt „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“

U uvjerenju kako Hrvatska ima veliki potencijal razvoja kontinentalnog turizma, a još uvijek nedovoljno koristi prednost izvrsne prometne infrastrukture i blizine glavnih europskih emitivnih središta, pokrenut je projekt pod nazivom „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“.

Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije predstavila je projekt „Discover the heart of Croatia“ kojem je cilj pokrenuti kontinentalni turizam u Hrvatskoj i izvan ljetne sezone.

Na tiskovnoj konferenciji održanoj u hotelu Palace u Zagrebu okupljenim novinarima obratili su se: predsjednik Hrvatske Gospodarske Komore Nadan Vidošević, direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar, državni tajnik Ministarstva turizma RH Ivo Mujo i Ksenija Tomić iz TZ Krapinsko-zagorske županije.

S obzirom da je Hrvatska još uvijek prepoznatljiva prvenstveno kao „morska“ i „ljetna“ destinacija i najviše je posjećena kroz ljetni period, cilj je mnogobrojnim gostima koji posjećuju hrvatsku obalu ukazati na raznovrsnost ponude hrvatskog turizma izvan glavne sezone. Time će se utjecati na produženje sezone i afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te povećati broj dolazaka turista, a time i noćenja.

Ponuda kontinentalnog turizma iznimno je bogata i raznolika, a turistička infrastruktura svake je godine sve bolja i kvalitetnija. Najveći se pomaci i rezultati u kvaliteti ponude ostvaruju u ponudi ruralnog i wellness turizma. Na globalnoj se razini bilježi sve veća potražnja za ovim oblicima aktivnog turizma i cjelovitog odmora za dušu i tijelo. Sve je veći trend da gosti putuju više puta godišnje na kratke odmore – citybreak, wellness, lifestyle.

Image



Osnovni je smisao akcije potaknuti strane turiste na „još jedan“ dolazak u Hrvatsku izvan glavne sezone te u tom smislu projekt nudi niz promotivnih aktivnosti.

Paket koji se nudi tržištu je kratki boravak u centralnoj Hrvatskoj koji uključuje: nekoliko dana provedenih u jednom hotelu s mogućnošću korištenja svih usluga, posjet okolici, posjet jednom od muzeja u okolici te jedan obrok u restoranu ili agroturizmu. Ideja je ponuditi cjelokupan odmor uz obilazak gradske i wellness ponude te upoznavanje regije.

Gosti imaju priliku upoznati i uživati u ključnim ponudama hrvatskog kontinenta – upoznati kulturnu dimenziju našeg glavnog grada, uživati u prirodi gradske okolice, opustiti se u wellness sadržajima suvremenih topličkih destinacija u Zagorju, upoznati bogatu ponudu muzeja Zagreba i okolnih županija te isprobati kulinarsku tradiciju lokalnih agroturizama i vinotočja. U proizvod je uključen niz ponuđača turističkih i ugostiteljskih usluga: hoteli, agencije, wellness centri, muzeji, restorani, vinotočja i ostali turistički subjekti.

Poruka se upućuje prvenstveno gostima koji su već bili u Hrvatskoj, koji znaju gdje smo i koji na neki način „vole“ Hrvatsku, s obzirom da su je već posjetili tijekom ljeta, koji su bili zadovoljni uslugom te imaju želju za ponovnim dolaskom. Targetirani gosti su sigurni potrošači, čije navike jednim dijelom poznajemo i koje je najlakše (lakše nego nove) pretvoriti u stalne goste hrvatskog turizma i vezati ih uz Hrvatsku nuđenjem sadržaja tijekom cijele godine.

Promotivni letak otisnut je u milijun primjeraka i sadrži ponudu turističkih paket aranžmana za područje grada Zagreba, Zagrebačke i Krapinsko–zagorske županije. Letak je namijenjen stranim turistima koji već borave u našoj zemlji i omogućuje im 10% popusta na paket aranžmane, a iskoristiv je do 30.04.2012. godine. Dijelit će se na graničnim prijelazima, u info uredima turističkih zajednica na obali, u predstavništvima HTZ-a u svijetu, na sajmovima, turističkim burzama i promocijama. Tiskan je u dvije jezične mutacije, 700.000 primjeraka englesko/njemački i 300.000 englesko/talijanski jezik. Distribucija letka će biti tijekom lipnja, srpnja i kolovoza s početkom „servisa dobrodošlice“. Zakupljena su i 23 billboarda za srpanj i kolovoz na atraktivnim lokacijama na ulazima i izlazima iz naših turističkih mjesta: Poreč, Pula, Rijeka, Tar, Pazin, Kačjak, Crikvenica, Biograd N/M, Split, Sukošan, Zadar, Šibenik i Zagreb. Također, u srpnju i kolovozu će biti postavljena 13 city lighta u ovim gradovima: Poreč, Pula, Rijeka, Split, Zadar, Šibenik i Zagreb. Drugi program Hrvatskog radija objavljivat će radio spot koji će se emitirati u udarnim terminima nakon „Vijesti za strane turiste“ tijekom srpnja i kolovoza.

Image



Službena stranica projekta je www.heartofcroatia.hr i sadrži sve informacije o projektu te je s nje moguće linkovima pristupiti svim partnerima u projektu.

Projekt „Otkrijte kontinentalnu hrvatsku“ sa sloganom „Discover the heart of Croatia“ pilot je projekt niza partnera koji su se povezali i udružili s ciljem jačeg i kvalitetnijeg nastupa na tržištu te pripremili zajednički proizvod po uzoru na susjedne kontinentalne regije. Projekt je iniciran od strane konkretnih turističkih subjekata koji su dobili punu podršku ostalih institucija. Partneri u projektu su: Ministarstvo turizma RH, Hrvatska gospodarska komora,Terme Tuhelj d.o.o., Hotel Dubrovnik, Zagreb, Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, Krapinsko-zagorska županija, Hotel Palace, Zagreb, Terme Jezerčica d.o.o., TZ zagrebačke županije i TZ Grada Zagreba. Nositelj cjelokupne ideje je TZ Krapinsko-zagorske županije. Veliku podršku projektu dala je i Hrvatska turistička zajednica, a pomogla je i ZARA – zagorska razvojna agencija.

Planira se daljnji  razvoj projekta, na susjedne županije središnje Hrvatske, a u konačnosti bi trebao povezati cijeli kontinentalni dio RH. Ova bi kampanja trebala ostvariti zajednički cilj svih partnera, a to je povećanje prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, povećanje konkurentnosti hrvatske kontinentalne ponude u ovom dijelu Europe te poticanje turista na više dolazaka u Hrvatsku tijekom cijele godine.

Tajana Tretnjak