U Zagrebu predstavljen program trećeg Kids Fashion Weekenda

Predstavljeno je modno događanje koje će se održati u shopping centru Garden Mall u Zagrebu 13. i 14. svibnja 2016.

U Zagrebu predstavljen program trećeg Kids Fashion Weekenda

Organizatori i partneri Kids Fashion Weekenda, najvećeg regionalnog dječjeg modnog događanja, jutros su na konferenciji za novinare u zagrebačkom History caffe clubu predstavili ovogodišnji program i time najavili modno događanje koje će se održati u shopping centru Garden Mall u Zagrebu 13. i 14. svibnja 2016. Pred okupljenim novinarima, organizatori su najavili dizajnere i dječje modne brendove, program te tematiku ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda. Po završetku eventa, predstavnicima medija omogućen je ekskluzivni uvid i svojevrsni sneak peak u ovogodišnje kolekcije dizajnera i tekstilaca putem promotivne kampanje koju je stilizirala Petra Nižetić.

Novost ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda je u tome što se najutjecajnije dječje modno događanje u Hrvatskoj ove godine seli u zagrebački Garden Mall, sukladno željama obožavatelja dječje mode u Hrvatskoj. Iskustvo organizatora, stečeno u prethodne dvije godine održavanja ove manifestacije, ukazalo je na potrebu za otvaranjem Kids Fashion Weekenda široj publici i javnosti. Naime, oni u velikoj mjeri žele prisustvovati revijama najutjecajnijih hrvatskih tekstilaca i dizajnera dječje mode pa će im to organizatori Kids Fashion Weekenda ove godine i omogućiti. Osim VIP revija koje su rezervirane za petak 13. svibnja 2016., svi posjetitelji Garden Malla moći će, u subotu 14. svibnja, uživati u defileu modela hrvatske dječje mode. Toga će dana u 11 sati trgovine dječje odjeće i obuće iz Garden Malla prikazati svoje proljetno-ljetne kolekcije dok će u 19 sati revije dizajnera i modnih brendova Kids Fashion Weekenda otvoriti svoja vrata za širu javnost.

Programom dječjih modnih revija te događanja za djecu organizatori najavljuju preko 20 modnih revija. Program započinje u petak, 13. svibnja u 18 sati te traje do subote 14. svibnja u 22 sata. Revije hrvatskih dizajnera te modnih brendova, kao i revije trgovina iz Garden Malla nosit će najtalentiraniji dječji modeli agencije Fashion Team kao i novootkrivene mlade nade odabrane na javnom castingu održanom prošle subote.

Marina Budanko, direktorica Oniks marketinga i organizatorica Kids Fashion Weekenda, predstavila je ovom prilikom dizajnere i modne brendove Kids Fashion Weekenda 2016.: “S nama su i ove godine Modna kućica Dizzy, cipele Valek, Mia O' Mara, Callegari i Next, a posebno se veselimo Borovu, novom članu Kids Fashion Weekenda, koji nas je prepoznao kao partnera u lansiranju novih kolekcija namijenjenih najmlađima”.

„Osim modnih revija, posjetiteljima smo zajedno sa našim partnerima Disney Princess, Alpro i Juicy Kids tog vikenda pripremili pregršt zabavnih i edukativnih radionica. Disney Princess kutak tako će ponuditi nekoliko zanimljivih filmskih, likovnih i literarnih radionica s Disney Princess lutkom u glavnoj ulozi, dok će u Alpro kutku svi zainteresirani moći isprobati i naučiti sve o zdravim napicima od badema, kokosa, riže, zobi i lješnjaka. Za kraj bih nadodala da ove godine pripremamo još bolji i veći After Juicy Kids Party“ – izjavila je na press-konferenciji Vlatka Smolčić Hokman, direktorica prodaje i marketinga tvrtke Oniks marketing, organizatora Kids Fashion Weekenda.

Prvoj zajedničkoj suradnji raduju se i u shopping centru Garden Mall, što je potvrdila i marketing managerica centra, Tea Gršić te je rekla da su „oduševljeni što su organizatori odabrali upravo Garden Mall za lokaciju održavanja trećeg po redu Kids Fashion Weekenda. Nama je dječja moda jako važna jer su naši kupci u velikoj mjeri upravo obitelji s malom djecom tako da ih širenje tog asortimana, kao i različita događanja u tom segmentu uvijek ugodno iznenade i razvesele.“ Petra Nižetić, omiljena voditeljica i stilistica, ovom je prilikom spojila sve dizajnere Kids Fashion Weekenda u zanimljivu prezentaciju modela koji će se prikazati na revijama, a okupljeni su mediji imali jedinstvenu priliku sudjelovati u snimanju promotivne kampanje za društvene mreže.

Više informacija o Kids Fashion Weekendu doznajte na službenoj web i facebook stranici projekta.