Žena.hr dobila priznanje Superbrands Hrvatska

Dodjeljena Superbrands priznanja najboljim brendovima

Žena.hr dobila priznanje Superbrands Hrvatska

Tridesetak najboljih brendova u Hrvatskoj dobilo je prošli tjedan priznanja Superbrands Hrvatska prema izboru članova Stručnog vijeća Superbrands 2016/2017 i potrošača. Dinamična poslovna godina Superbrands tima rezultirala sto postotnim rastom zahvaljujući transparentnosti i uspješnom provođenju komunikacijske strategije za poslovnu godinu 2016/17.  ”I ove godine odabrali smo 300 brendova u 25 kategorija koji zasluženo ulaze u sam vrh. 27 brendova odlučilo je svoju tržišnu komunikaciju dodatno oplemeniti znakom kvalitete na području brendiranja – znakom Superbrands 2016/2017. Vjerujemo da će ti brendovi ponosno nositi znak Superbrands i njime se dodatno istaknuti u obilju tržišne ponude jer znak Superbrands plijeni pažnju kupca upravo kao i kvaliteta, puzdanost, različitost i emotivni učinak koji iza njega stoje.”– izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.


Image


Vesna Sekalec i Ljiljana Hranilović Meštrić


Kontinuirana komunikacija sa strukom, izlaženje tromjesečnog stručnog časopisa Brend kultura i mini konferencije povodom svakog predstavljanja broja te NEXT Balkans uveliko su pridonijele uspješnosti Superbrands projekta u Hrvatskoj. „Iza nas je još jedna godina ulaganja u Superbrands – neovisan autoritet za brending koji u Hrvatskoj djeluje cijelo desetljeće. Superbrands iz godine u godinu pokazuje potrošaču da svaki pojedini brend vrijedi više ukoliko nosi ovu prestižnu oznaku te da je priznati član prestižnog društva u koje mogu biti pozvani samo izabrani brendovi.” – istaknula je Lea Brezar, CEO Dhar medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija.


Image


Lea Brezar i Ljiljana Hranilović Meštrić


Vodeći brendovi u Hrvatskoj su potvrdili važnost ulaganja u brend kao i prednosti koje u komunikaciji s tržištem nosi Superbrands znak. „Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi.” – izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.


Image


Zoran Sazdovski


Brendovi kojima je dodijeljeno priznanje Superbrands su Cinestar, City Center One, Crodux, Dalmare, Dietpharm, Edward Bernays, Experta, Galeb, Grad Lošinj, Index.hr, Interspar, Končar, Lado, Lider, Links, Mlinar, Oryx Rent a car, Plodine, Polleo sport, Poslovni savjetnik, Pula Film Festival, Renesansni festival Koprivnica, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, UNIQA osiguranje, Večernji list, Žena.hr, kao i partneri projekta: Balon centar, Copy Electronic, Grafokor, Ivić catering, Fotkaona, Print studio, Simtam i Studio Smijeha.


Image


Svi brendovi i partneri projekta predstavljeni su u šestom izdanju Superbrands knjige koju možete vidjeti ovdje:

https://issuu.com/dharmedia/docs/superbrands_hrvatska_2016-17_book


Image