Završio 9.Weekend Media Festival

Zatrpani smo sadržajem, ali dobra ideja uvijek će naći korisnika i donijeti zaradu

Velikim koncertom Ljetnog kina powered by Jaegermeister završilo je 9. izdanje Weekend Media Festivala. Stara tvornica  duhana  u  Rovinju,  ugostila je 156 govornika i više  od 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Na najvećem  događanju medijske i komunikacijske industrije u regiji sudjelovalo je i 400 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara. Weekend je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe.

“9. Weekend oduševio je sve posjetitelje, ponovo smo podigli ljestivcu sami sebi, a sve to dobra je priprema za jubilarno 10. izdanje koje ćemo pripremiti sljedeće godine” zaključio je Tomo Ricov, direktor Festivala.

Weekend Media Festival i ove je godine u tri intenzivna dana definirao ključne trendove i izazove u komunikacijskoj i medijskoj industriji. Potrošači su zatrpani sadržajem na svim platformama i najveći je izazov oglašivača i medija kreirati kvalitetan i efikasan sadržaj te doprijeti do ciljane publike.

“Ciljano smo imali panele o programmatic advertisingu, native oglašavanju i navikama najvećih potrošačkih skupina. Na pozornicu smo po prvi put doveli i tinejdžere što se pokazalo sjajnom idejom. Bili su iskreni i genijalni te su nam, između ostalog, poručili da im je Facebook bezveze i nije toliko in kao što smo mislili” kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa.

Prvi dan Weekenda otvorio je američki lovac na sportske talente Shawn Pecas Costner koji je iznenadio objavom da u Hrvatskoj traži NBA talente. Poručio je da je uz naporan rad moguće ostvariti američki san bilo gdje na svijetu. Druga velika inozemna zvijezda futurist Gary Whitehill smatra da je ključno uhvatiti kreativnu energiju i spojiti je s pravom tehnologijom kako bi napravili promjenu i donijeli korist.

Predsjednik uprave HT-a, Davor Tomašković izazvao je veliki interes publike i ispričao kako se školovao te na koji je način gradio karijeru u više različitih industrija. “Tehničko znanje može se lako i brzo savladati. Pravi stav i pristup poslu teže se uči.” zaključio je Tomašković.

O tome se govorilo i na panelu “Obrazovanje i budućnost”. Boris Jokić, bivši voditelj cjelovite kurikularne reforme poručio je da Hrvatska zadnjih 26 godina stoji na mjestu, škole su iz industrijskog doba, a učenici koji iz njih izlaze zaostaju za svojim vršnjacima u drugim zemljama.


Na BalCannesu su proglašeni najbolji projekti i agencije u regiji. Titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Pristop iz Slovenije, a najboljim projektom oglašivači su ocijenili Men all over the world are crying agencije Studio Sonda.


Četvrtu godinu zaredom na Weekend Media Festivalu proglašeni su najbolji digitalni radovi



Sa sveukupno 130 prijava u devet kategorija, SoMo Borac se etablirao kao jedna od vodećih regionalnih digitalnih nagrada. I ove godine je dvadeset članova žirija i predselekcijskog žirija ocijenjivalo najbolje Facebook stranice, digitalne kampanje, web stranice, mobilne aplikacije i radove na svim drugim digitalnim platformama.

“Svake godine sve više rastemo, što je vidljivo iz broja prijava - ove godine imali smo rekordnih 130! Kao i u cijelom digitalnom svijetu stvari se brzo mijenjanju, pa su neke kategorije manje, a druge više popularne. Najveći je broj prijava stigao u kategorijama Digitalni mix i SoMo Content, što samo pokazuje kakvi trendovi prevladavaju na regionalnom tržištu,” rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borca.

Ovogodišnji finalisti i dobitnici su:

SoMo Face:
Degordian, Ožujsko pivo - POBJEDNIK
Reklamnet, Noah Beach Club
iZone, Podravka

SoMust Have:
Executive Group, Carlsberg Srbija, brand Tuborg - POBJEDNIK
Marko Novaković, Klijent je uvijek u pravu
Agencija Size, Njuškalo

SoMo Content:
BBDO Zagreb, Jamnica Sensation - POBJEDNIK
Imago Ogilvy, Telegram
Utorak i Cvoke, Kviki/Kvikifunpedia, Podravka

Digitalni mix:
Imago Ogilvy, Jana - POBJEDNIK
Executive Group, Fanta, The Coca-Cola Company
Pristop, Telekom Slovenije

Community manager godine:
FCB Afirma Beograd, Grand Kafa Gold, Atlantic Group - POBJEDNIK
Renderspace, Tom Tailor Lesce
Jasno i glasno, Privredna banka Zagreb

Viralni blockbuster:
Fabrika Sarajevo, Dubioza Kolektiv - POBJEDNIK
BBDO Zagreb, Hrvatska turistička zajednica
Native bar, Allianz Hrvatska

SoMo tech:
Infinum, Hrvatska poštanska banka - POBJEDNIK
Nova TV i Digitalist, Nova TV
BBDO Zagreb, Simpa

SoMoRitanac:
No Ordinary Agency, #CrazyEnoughToChangeTheWorld - POBJEDNIK
Degordian, BBDO, Pragma Komunikacije, Počeši s razlogom
McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti Beograd

Digitalac godine:
Maja Blumenšajn, Nova Tv, Nova TV - POBJEDNIK
Marija Obrenović, Comunis DDB, Bambi A.D.
Nemanja Đurić, Coca-Cola, Coca-Cola

Radove finalista i dobitnika moći ćete pogledati na www.somoborac.com, a najnovije vijesti iz digitalnog svijeta pratiti na SoMo Borac Facebooku (www.facebook.com/somoborac).



Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.