U Zagreb dolazi jedan od najcjenjenijih menadžerskih konzultanata u svijetu, Robin Sharma

Uz Robina Sharmu predavanje će održati poznati hrvatski menadžeri i konzultanti na temu “Vođenja i komunikacije”

U Zagreb dolazi jedan od najcjenjenijih menadžerskih konzultanata u svijetu, Robin Sharma

Jedan od najcjenjenijih menadžerskih konzultanata na području vođenja Robin Sharma20. veljače će u Zagrebu održati poslovni seminar pod nazivom "Vođa bez titule".

Robin Sharma je slavni autor 15 bestselera o vođenju uključujući i “Redovnik koji je prodao svoj Ferrari”, jednu od najprodavanijih poslovnih knjiga na današnjem tržištu. Njegov rad je preveden u 62 zemlje i na 75 jezika, što ga čini jednim od najčitanijih autora na svijetu.  

Osim što je vrlo tražen govornik na globalnoj razini, također je i iznimno cijenjen savjetnik koji je radio s Predsjednicima uprava vodećih multinacionalnih kompanija prema Fortune 500 magazinu te mnogim vođama diljem svijeta.

Osnivač je Sharma Leadership International Inc., konzultantske tvrtke sa vrlo jasnim fokusom djelovanja: Rad u organizacijama i ljudima prema ideji "Vođenje bez titule".

U nedavnom neovisnom istraživanju koje je obuhvatilo  22.000 menadžera, Robin je bio rangiran u Top 5 vodećih stručnjaka (2012, izvor: leadershipgurus.net). Pandan je predavačima poput Jacka Welcha, Jeffery Immelta, Bill Clintona.

Robin Sharma dao je intervju organizatoru, koji prenosimo u cijelosti. 

1. Što vas je motiviralo da napišete svoju prvu knjigu "Redovnik koji je prodao Ferrari"?

Ideja za pisanje ove knjige rodila se iz mojih unutarnjih borbi. Bio sam uspješan odvjetnik i ostvario sve ono što društvo od nas traži da bismo bili sretni i ispunjeni, ali ja sam se unatoč tome osjećao prazno i jadno. Stoga sam prionuo na učenje i tražio odgovor na pitanje: "Što je to što uspješne ljude čini uspješnima?" 
Primjenivši sve što sam naučio transformirao sam svoj život te sam napisao prvu knjigu kako bih to dragocjeno znanje podijelio sa svima koji žele mijenjati svoje živote.

2. Novi model vođenja o kojemu podučavate, doista se razlikuje od onog čemu se podučavalo nekad?

Stari model liderstva je odumro. Novo znanje koje možete naći u mojoj knjizi "Vođa bez titule" pomoći će vam da transformirate svoju poziciju žrtve u poziciju lidera na privatnom i poslovnom planu. "Možete biti žrtva ili možete pokazati što znači vođenje. Ali ne možete činiti oboje."
Vođa bez titule svjestan je da je svaki posao važan i da ga bez obzira a poziciju u kojoj radite u tvrtci gdje ste zaposleni, možete djelovati poput Picassa - savršeno i time mnogo pridonjeti u svom kolektivu.

3. Može li se u doba krize biti dobar vođa? Što je osnovna razlika između vođe iz menadžera?

Ono što čini velikog vođu nije način na koji se ponaša kada je sve dobro već naprotiv, onda kada se sve raspada. U teškim uvjetima svi imamo izbor: biti sićušne žrtve ili demonstrirati kvalitete vođe kao što su strast, autentičnost, upornost, majstorstvo u poslu koji obavljate i umijeće bivanja na usluzi drugima. 
Ljudi koji se ponašaju kao žrtve se boje promjena dok su lideri inspirirani njima. Zato je dobro iskoristiti promjene i uvijek tražiti nove prilike, umjesto da se fokusirate na problem. Čak i onda kada su drugi kritični i negativni, ostanite pozitivni i fokusirani.

4. Vaša filozofija pokrenula je 5 milijuna ljudi u raznim kompanijama, koje bi to bile velike ideje koje pomažu svima?

- sanjajte velike snove ali započnite malim koracima - ideje bez ostvarenja su bezvrijedne  - postignite savršenstvo u izradnji odličnih timova - razlikujte "biti zauzet" od "biti produktivan" - postizanje vrhunskih rezultata ima više veze sa "ne" nego stalnim "da" - uspjeh prestaje onda kada uspješni ljudi prestanu raditi stvari koje su radili da bi postali uspješni  - pomaganje drugima da postanu uspješni čini vas još uspješnijima - posao lidera je stvoriti nove lidere - jedini neuspjeh je odustajanje

5. Na koji način menadžeri mogu motivirati ljude u ovim kriznim vremenima kada se lako izgubi kurs?

Pronalaskom svrhe u onome što radimo i zašto radimo je ključ. Jednom kad se povežemo sa "moćnim zašto" postajemo uzbuđeniji i motiviraniji. Tajna strasti je svrha. Kada osjećate da ispunjavate svoju svrhu, rezultati se počinju manifestirati u stvarnosti. 

6. I što možemo očekivati na seminaru u Zagrebu? 

Iskrenu i moćnu prezentaciju sa praktičnim idejama koje pomažu poslovnim ljudima da čine najbolje što znaju na putu ostvarenja u svojim karijerama, da dominiraju industrijom u kojoj rade i da žive život pišući povijest. 


"Cilj seminara "Vođa bez titule" je širenje ideje o novim paradigmama u poslovnom svijetu kroz vođenje prema snažnim načelima života koja će zaista živjeti među svim zaposlenicima neke tvrtke, a prije svega među njenim vodećim kadrom - menadžmentom."- ističe Lea Brezar, direktorica Dhar Medie.


Uz Robina Sharmu predavanje će održati poznati hrvatski menadžeri i konzultanti na temu “Vođenja i komunikacije”:

  • Jadranka Boban Pejić, CEO Biovega
  • mr.sc. Damir Jugo, Dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment
  • prof.dr. sc. Davor Perkov, profesor Visoke poslovne škole Libertas Zagreb


Nakon predavanja slijedi okrugli stol na temu “Budućnost vođenja u Hrvatskoj” čiji su gosti:

  • Jadranka Boban Pejić, CEO Biovega
  • Sandra Mihelčić, Vlasnica i CEO Business Media Group
  • mr.sc. Damir Jugo, Dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment
  • dr.sc. Davor Perkov, profesor Visoke poslovne škole Libertas Zagreb
  • dr.sc. Mladen Radujković, dipl.ing.građ., profesor na Građevinskom fakultetu, IPMA predsjednik
  • dr.Vlatko Kalapoš, E.M., life coach
  • moderator rasprave: Lea Brezar, direktorica Dhar medie


Više informacija o seminaru i raspored predavanja možete naći na:
http://dhar-media.hr/robin-sharma-20-veljace-u-zagrebu/ 

DRUGI O SHARMI:

"Tvoja iznimna energija, multimedijalna prezentacija, smisao za humor i ideje što nas tjeraju na razmišljanje... Tvoje poruke su bile pronicljive i usmjerene na cilj. Hvala iznimnoj inspiraciji i provokativnom govorništvu. Postavljeni su nam visoki standardi i povećala se očekivanja našeg poslovanja. "

(Bill Norman, Vice President - Worldwide Operations, Microsoft)

"Robin Sharma je bio inspirativan i svojim je nastupom premašio najviša očekivanja publike. Njegove su riječi bile pokretačke i nadahnjujuće za sve, uključujući i mene. On je doista zaslužio takve ovacije kojima je ispraćen s pozornice."

(Balakrishnan G. Iyer, Vice President, Portfolio Analytics, General Electrics)

 "Mislim da ne postoji način da izrazim zahvalu za utjecaj tvoje poruke na našu organizaciju i ljude koji su bili na radionicama. Promjene su već vidljive u različitim područjima naše kompanije."

(Frank Farrell, Director HR, Abu Dhabi Commercial Bank)