Recesija- vrijeme panike ili prilika?

Mora li recesija biti bolno iskustvo?

Recesija- vrijeme panike ili prilika?

Većinu je država, uključujući Hrvatsku, zahvatila recesija, što bi mogla biti najozbiljnija gospodarska kriza od kraja II. svjetskog rata. Što možemo očekivati nastave li se trenutni trendovi? Porast cijena, gubitke na tržištu dionica, otpuštanja radnika, manju dostupnost kredita, nestabilnost na tržištu, stečajeve poduzeća ...

Što radite kad gledate vijesti? Jeste li se i vi upecali u crnilo recesije? Mi smo sami odgovorni za ono u što odlučimo vjerovati i sami smo odgovorni za odluke koje donosimo svjesno ili nesvjesno. Svatko od nas ima moć. Zapravo, toliko ste moćni, da kad nešto kažete da možete, možete, a ako kažete da ne možete, ne možete. Uvijek ste u pravu. Stoga, utvrdite što recesija znači za vas. Je li to katastrofa ili prilika?

Hoćete li se usredotočiti na problem i tako samo privlačiti više problema? Umjesto toga možete odlučiti koncentrirati se na rješenje i začudit će vas snaga koju imate za rješavanje vlastitih problema. Prava pitanja nude prave odgovore, dok kriva pitanja, poput „Zašto ja? Zašto meni?“ nude samo pogrešne odgovore. Mašta, kreativnosti i vjera u sebe su važniji od znanja. Sve ovisi o vama, a vaš način razmišljanja je ključ.

Jeste li primjetili da mnogi ljudi zarađuju u vrijeme recesije? Možete i sami provjeriti, tijekom Velike depresije, mnogi su se silno obogatili. No nisu se samo bogataši dodatno obogatili – mnogi prosječni građani su našli način, ne samo da prežive, već i da steknu bogatstvo, a mala poduzeća su ostvarila rast poslovanja. Donald Trump je nedavno u intervjuu za CNN spomenuo, naravno, da je zabrinut oko cijele gospodarske situacije, ali je također rekao: „Ovo je izvrsno vrijeme za zaradu. Obratite pažnju na prilike koje se pojavljuju.“

Ovo je vrijeme kad treba razmišljati i ponašati se drugačije. Trebate vjerovati u sebe i ono što možete učiniti. Ovo je vrijeme kad biste trebali raditi ono što volite. Neka vam strast bude vodilja. Umjesto razuma, slušajte što vam instinkti govore, jer bez obzira kakvo obrazovanje imali i koliko bili bogati, ipak ne znate mnogo. Zapravo, vaš um nasjeda na vijesti koje čujete na televiziji.

Uvijek odlučujemo - većinu vremena to radimo nesvjesno, ali stalno donosimo neke odluke. Možemo odlučiti kupiti ono što nam se nudi, možemo se smatrati žrtvom i misliti „Jadni li smo, gledajte što nam rade“, ili možemo postati svjesni situacije i preuzeti odgovornost za svoje odluke.

Ono što se naziva problemom, zapravo i nije problem. Pravi je problem način na koji mi reagiramo na problem. Prihvaćanjem odgovornosti, dobivamo priliku za donošenje boljih odluka. Na nama je da nešto promijenimo, tako da donesemo drugačije odluke. Ako ste vi nešto stvorili, možete to i promijeniti.

Stoga počnite stvarati vlastitu stvarnost, a ne živite u onoj koju vam drugi serviraju. Vijesti su biznis, nisu javna usluga, a medijske kuće vam serviraju ono što se prodaje. Ako vi to gledate i ako vjerujete u to što čujete, vi postajete njihov potrošač, i na vama zarađuju. Možete se toga osloboditi tako da odaberete drugačiju „stvarnost“.

Nemojte samo čekati da prođe kriza ili da se nešto dogodi. Umjesto toga, iz svakog izazova stvorite priliku. Recesija za vas nudi brojne prilike, samo ih trebate otkriti i promijeniti negativnosti u životu. Oslobodite se straha i riješit ćete se onog što mislite da je problem.

Dopustite inspiraciji da vam da odgovor i rješenje problema. Prakticirajte slobodnu volju i slobodu odabira. Shvatite snagu svojih misli. Vaše su misli poput magneta. Pitajte se „Što sada privlačim u svoj život?“ i otkrit ćete o čemu razmišljate. Budite svjesni svojih misli o konceptu recesije, a način na koji se odnosite prema tim mislima je razlog zašto se ponašate na određeni način. Ovaj način razmišljanja stvara u vama unutrašnju recesiju, a to je jedina recesija koja je stvarna. Postoje samo one misli za koje odlučite vjerovati da postoje.

Ako vam se ne sviđaju poskupljenja, stanje na tržištu, odluke političara ili recesija, ne čekajte druge! Ovo je vrijeme kad mali poduzetnici trebaju razmišljati veliko! Budite otvoreniji, fleksibilniji i kreativniji. Nemojte si dozvoliti da vas mediji ometaju. Oni vas samo sputavaju i hrane vaše strahove. Imajte na umu da kad se jedna vrata zatvore, druga, veća i važnija će se otvoriti. Samo dopustite inspiraciji da vam otvori vrata i pokaže vam najlakši način da privučete ono što je idealno za vas.

(M.K.)