Prosinac je rezerviran za Žene u biznisu i novi Lider trend

Rodna (ne)ravnopravnost nametnula se kao jedna od vodećih tema i u Hrvatskoj i u svijetu

Prosinac je rezerviran za Žene u biznisu i novi Lider trend

Ljerka Puljić (Agrokor), Gordana Kovačević (Ericsson Nikola Tesla), Vedrana Jelušić Kašić (EBRD), Iva Balent (Agrokor), Lada Tedeschi Fiorio (Atlantic), Malin Holmberg (Tele2), Mladenka Grgić (Agram)…dobro su nam poznata imena domaće poslovne scene i proteklih godina našle su se u samom vrhu Liderovih lista najmoćnijih žena hrvatskog biznisa.

Rodna (ne)ravnopravnost nametnula se kao jedna od vodećih tema i u Hrvatskoj i u svijetu. Sve je više inicijativa posvećenih toj temi, o kojoj na Liderovoj konferenciji Žene u biznisu govore upravo najkvalificiranije − najmoćnije žene hrvatskog biznisa, koje su i same morale razbijati ‘staklene stropove’.

Nakon što je Ljerka Puljić 10 godina nosila titulu najmoćnije žene hrvatskog biznisa, na lanjskoj konferenciji Žene u biznisu najmoćnijom je proglašena predsjednica Uprave Ericsson Nikola Tesle Gordana Kovačević.

Hoće li ove godine doći do promjene saznat ćemo na 6. konferenciji Žene u biznisu koja će se pod pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović održati 1. prosinca u Zagrebačkom kazalištu mladih, kada će Lider 11. godinu zaredom objaviti svoju ekskluzivnu listu 300 najmoćijih žena hrvatskog biznisa.

Tom prilikom predstavit će se i zimsko izdanje Liderovog  lifestyle magazina Lider trend, namijenjenog  onima koji tragaju za stvarima na koje vrijedi potrošiti slobodno vrijeme i novac. U Lider trendu čitatelji mogu pročitati analize aktualnih fenomena, kritike novih knjige ili filmova te doznati nešto više o proizvodima koje namjeravaju kupiti, bilo da je riječ o namještaju, kozmetici, putovanju  ili o novom pametnom telefonu.

Prvi tjedan u prosincu u Lideru je posvećen i društveno odgovornom poslovanju te početak mjeseca obilježavamo i prilogom posvećenim ovoj temi. Prilog je namijenjen promoviranju društvene odgovornosti kao koncepta u kojem poslovni subjekti dobrovoljno doprinose boljem i kvalitetnijem društvu, kao i čišćem okolišu u sredini u kojoj djeluju. Tvrtke mogu vlastitim pozitivnim primjerima ukazati na važnost DOP-a, te motivirati druge da se uključe u njihovu provedbu. 

Izvorni tekst pročitajte OVDJE.


Foto: Lider.media