Proglašeni pobjednici za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj

Na Danima komunikacija dodijeljene nagrade Effie Croatia 2015, IdejaX i MIXX

Proglašeni pobjednici za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj

Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene su prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo rekordnih 53 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju "CROmpiri". Zlatom su nagrađene i kampanje  "Došli smo ostaviti trag", Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja "Tajna nestalih čarapa" tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCann Erickson s osvojenim srebrom i broncom te Bruketa&Žinić OM s dvije bronce, agencije OMD media i Brlog s jednom broncom.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških strucˇnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivacˇa, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuc´a te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

U nastavku je popis svih nagrađenih radova:


Grand Prix Effie nagrada:



•    "CROmpiri" Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media


Zlatne Effie nagrade:


•    "Došli smo ostaviti trag", Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, agencija suradnik Degordian

•    "CROmpiri" Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media



•    "Tajna nestalih čarapa", Saponia, primarne agencije Imago reklamna agencija i  1i0


Srebrne Effie nagrade:



•    "Nadimci" Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann
•    "Oslobodite svoju kreativnost" Franck Café Cappuccino, Franck, primarne agencije McCann Erickson i Fahrenheit, medijska agencija Unex Media, agencija suradnik 404
•    "Suglasni(k) za život", Hrvatska udruga Transplant, primarna agencija Imago reklamna agencija, agencija suradnik DRAP




Grand Prix natjecanja IdejaX osvojila agencija Bruketa&Žinić OM kao primarna agencija za kampanju "Vremenski trezor" Zagrebačke banke


Na Danima komunikacija proglašeni su dobitnici nagrada X i MIXX za najbolja ostvarenja u offline i online oglašavanju u Hrvatskoj u protekloj godini. Prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić OM koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Vremenski trezor" Zagrebačke banke uz agencije MediaCom i Degordian. Nagradu za Oglašivača godine osvojila je Zagrebačka banka. Nagradu MIXX "Best in Show" koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Drap za kampanju "1000 NESCAFÉ šalica".


Image


MIXX - Best in Show


Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto dijele agencije BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, McCann Zagreb i agencija Señor dok je treće mjesto pripalo agenciji Grey Worldwide Zagreb.

Image


IdejaX - svi dobitnici


Nagrada IdejaX dodijeljena je i u sljedećim kategorijama: Hrana:"CROmpiri",  agencija Imago za klijenta Franck; Piće (alkoholno i bezalkoholno): "Brazil, Kamerun i Meksiko", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara; Moda, zdravlje, ljepota: "Najava Neofen", agencije McCann i Fahrenheit za klijenta Belupo; Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Kazalište za kasnije", agencija Studio Sonda za klijenta Istarsko narodno kazalište Pula; Telekomunikacijske usluge: "Ideje iz bliske budućnosti", agencija Señor za klijenta Iskon; Financijske i osiguravajuće usluge: "Gotovinski krediti online" agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak za klijenta Erste&Steiermärkische Bank; Društvene akcije: "Suglasnik za život", agencije Imago i Drap za klijenta Hrvatska udruga Transplant; Samopromocija i korporativne komunikacije: "Rast je u našoj prirodi", agencija Bruketa&Žinić OM za klijenta Adris grupa; Najbolja cjelovita kampanja: "Vremenski trezor", agencije Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian za klijenta Zagrebačka banka.
IdejaX posebno priznanje u kategoriji Najbolji dizajn i art direction  - Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Rast je u našoj prirodi", za klijenta Adris grupa.


Nagrade MIXX

MIXX nagrade su dodijeljene i u sljedećim kategorijama: Brand Awareness kampanja - "Gentleman Jack’s Barber Shop", agencije Pepermint i 404 za brend Gentleman Jack; Direct Response and lead generation kampanja - "Vremenski trezor", agencija Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian, ZABA odjel  digitalno poslovanje, ZABA odjel za tržišne komunikacije za klijenta Zagrebačka banka; Cross-media integration kampanja - "Najmanji album na svijetu", agencije Drap za klijenta Kraš; Branded content kampanja - "Beck’speriment" agencije Drap za klijenta Zagrebačka pivovara; Mobile (Phone/Tablet) kampanja - "Zagreb Be There" agencija Brlog, Bruketa&Žinić OM, Infinum za klijenta Turistička zajednica grada Zagreba; Social media kampanja - "IKEA Hrvatska Social Media", agencije Drap za klijenta IKEA Hrvatska; Website kampanja - "Podravka - digitalna komunikacijska platforma" agencije web.burza za klijenta Podravka; Inovativna upotreba tehnologije - "Čarobno zrcalo - interaktivna instalacija", agencije Revolucija Dizajna za klijenta Ivanina kuća bajke - multimedijalni i interdisciplinarni centar za posjetitelje; Best media strategy - "BMW X1 sDrive", agencije McCann Zagreb za klijenta Tomić&Co.

Nagrada IdejaXica

Na Danima komunikacija proglašeni su i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Zadatak za studente je bio osmisliti marketinšku strategiju za koncept Bankarenje bez kravate Erste banke, a  nagradu su osvojili Ana Vonić, Marija Babić, Andrea Cvek i Andrej Kajganić studenti Visoke poslovne škole Zagreb i Ekonomskog fakulteta Zagreb za projekt "E-magazin i Bankar grad".