Proglašeni najbolji projekti, reklamne agencije i digitalni radovi u Adriatic regiji

Najbolja agencija BalCannesa 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy

Proglašeni najbolji projekti, reklamne agencije i digitalni radovi u Adriatic regiji

Čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cijele regije u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodijelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Grey Ljubljana, koja je ujedno osvojila i posebnu nagradu žirija novinara za projekt The Bedtime Storytellers. Zagrebački Imago Ogilvy osvojio je dvije nagrade za projekt Dear Mr. President koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa, a osvojio je i posebnu nagradu žirija oglašivača. Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je One book for peace srpske agencije New Moment New Ideas Company. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je Teslin vremeplov agencije Red Communication iz Beograda.

Uz agencije Grey Ljubljana i Imago Ogilvy, na listi top 5 agencija po bodovima našle su se agencije BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey i Grey Worldwide Zagreb. Uz njih, u selekciju 25 najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija: AV Studio, Degordian, Formitas BBDO, Ideo kreativna branding agencija, iZone, McCann Beograd, McCann Sarajevo, McCann Zagreb, New Moment New Ideas Company, New Moment Tirana, Popular Communications, Red Communication, Señor i Studio Sonda. Upravo su predstavnici ovih agencija prezentirali svoje najbolje kampanje pred dupkom punom dvoranom Weekend Media Festivala.

Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa bit će objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tijekom cijele godine služe kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima.  

Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival. Više informacija na www.balcannes.com.

Najbolji projekti BalCannesa 2017. abecednim poretkom su:

• #pokazimozube – Ideo kreativna branding agencija
• Akcija – Imago Ogilvy
• Booktiga festival rabljenih knjiga, nagrada autoru/ici – Studio Sonda
• Dear Mr. President – Imago Ogilvy
• Disleksija je različitost a ne bolest – McCann Sarajevo
• Don’t hesitate, become an organ donor – AV Studio
• Facebook kampanja “Birajte ciljano” – iZone
• Fenomenalna Hrvatska – BBDO Zagreb
• How does a successful person look? – New Moment Tirana
• Iskon Casting – Señor
• Jelen s jednim rogom – Popular Communication
• Nada – Bruketa&Žinić&Grey
• Nađi novi posao – McCann Beograd
• One book for peace – New Moment New Ideas Company
• Patnje zadovoljnih korisnika – McCann Zagreb
• Priroda danas nema vremena za tebe – Bruketa&Žinić&Grey
• Samo hrabro – BBDO Zagreb
• Štartaj Slovenija (Start it up Slovenia) – Formitas BBDO
• Teatar Snova – Degoridan
• Teslin vremeplov – Red Communication
• The Bedtime Storytellers – Grey Ljubljana
• The Tribe Ride – Grey Ljubljana
• Triglav DRAJV App – Grey Ljubljana
• Wiener ‘Skip Ad’ – Grey Worldwide Zagreb
• Wiener ‘Vrag Nikad Ne Spava’ - Grey Worldwide Zagreb


Proglašeni pobjednici SoMo Borca, najvažnije regionalne digitalne nagrade

Na drugom danu jubilarnog Weekend Media Festivala u Rovinju dodijeljena su priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija. Riječ je o najvažnijoj regionalnoj digitalnoj nagradi nakon koje redovito doznajemo kakvi nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju u narednoj godini.


Image


Ove godine SoMo Borac je imao rekordnih 145 prijava koje je ocjenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka za digitalni marketing iz najboljih regionalnih agencija. Ove godine žiri je glasao ovako:

Digitalni Mix    
Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK    
Eden na Eden marketing agency, Yesterday News - News parody show
404, BBDO Zagreb,  Prom media Group, Hrvatski Telekom

SoMo App     
McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu POBJEDNIK
Grey Ljubljana, Triglav Insurance
404, SevenOfNine, HRT

SoMo Content    
Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK    
McCann Beograd, Carlsberg Srbija
Grey Ljubljana, A1 Slovenija    

SoMo Social    
Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš) POBJEDNIK
Luna TBWA, Pivovarna Laško Union
Imago Ogilvy, Dalmacijavino Split

SoMo Tech
Real grupa, Zagrebačka banka POBJEDNIK
Communis, Heineken
Bamboo Lab, VIPnet

CM godine    
Marko Jovanović, Executive Group, McDonald's Srbija POBJEDNIK  
Lucija Potočnik, Degordian, Zagrebačka pivovara
Helena Kuhar, 404, Coca-Cola     

SoMo Web    
Agencija Size, Agencija Size POBJEDNIK
Infinum, Museum of Broken Relationships
404, Broj 42, Hrvatski Telekom

SoMoRitanac    
Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
Imago Ogilvy, Jamnica
Nordeus, Nordeus

Viralni Blockbuster    
Pristop, Atlantic Grupa POBJEDNIK
McCann Beograd, Carlsberg Srbija
Ivan Šarić, Siniša Mareković, Vedran Tomac, Batman i sinovi

“Konkurencija ovogodišnjeg SoMo Borca bila je iznimno jaka i velika”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, iz organizacije SoMo Borca te dodala: “Bilo je puno kvalitetnih radova. U većini kategorija odlučivale su nijanse. Ovogodišnje su prijave nadmašile sva očekivanja i pokazale kako digitalno ozbiljno raste i kako nas u 2018. godini očekuje još više uzbuđenja na ovim kanalima.”

Pobjedničke radove pogledajte na www.somoborac.com.