Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima

Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Poslovni poklon može se tumačiti kao marketinški alat za dodatnu komunikaciju i promociju vašeg brenda i tvrtke. Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

Korijeni darivanja u božićno vrijeme sežu još u rimsko doba i kroz povijest su zadržali simboliku želje za blagostanjem u narednoj godini. Tradicija božićnog darivanja, kakvu danas znamo, razvila se 1930-ih kada je tim marketinških stručnjaka Coca-Cole osuvremenio imidž Djeda Božićnjaka oblačeći ga u crveno odijelce te ga popularizirajući u medijima diljem svijeta.


Iako predbožićno razdoblje ne bi trebalo biti jedino vrijeme kada se sjetite darivanja svojih poslovnih partnera i suradnika, svakako predstavlja idealno razdoblje kada odabranim poslovnim poklonima možete pridodati blagdansku dozu mašte, domišljatosti i emocija. Takvi, dobro planirani i kreativni poslovni pokloni mogu donijeti mnogo pozitivnih benefita za vašu tvrtku i brend. Pomno odabrani i domišljati poslovni pokloni prenose priču i emocije vašeg brenda koju će klijenti dugoročno povezivati s vama i vašom tvrtkom.


Poklonite li poslovnim partnerima još jednu bocu vina, kalendar ili kemijsku olovku, nitko vam neće zamjeriti. Dakako, i te uobičajene poklone možete efektno individualizirati i učiniti da se izdvoje iz mase sličnih. No uz malo odvažnosti i mašte pružaju vam se i mnoge daleko zanimljivije i kreativnije mogućnosti. Svakako se prilikom božićnog poslovnog darivanja isplati uložiti malo više vremena, razmišljanja i novaca.  


Poslovnim darivanjem zahvaljuje se partnerima i suradnicima na lojalnosti te se ulaže u dugoročne odnose. Kroz darivanje poslovnim partnerima šalje se poruka o sebi, zaposlenicima, ali prije svega o kompaniji koju predstavljate, načinu na koji poslujete i kulturi komuniciranja. Komunikolozi pojašnjavaju da se poklonom šalje poruka o tome i što mislite o svom poslovnom partneru te što vam suradnja s njime znači.


Sama prezentacija dara, koja uključuje pakiranje, čestitku i način uručenja, također je bitan faktor koji može pomoći ili odmoći budućim poslovnim odnosima. Kreativni i inovativni poslovni pokloni uvijek su rado primljeni, o njima se priča, pokazuje ih se i komentira. Dobro upakirana priča ponekad je upečatljivija od izrazito vrijednog dara.


Imate li i nakon ovih ideja nedoumica oko odabira poslovnih poklona ili možda ne znate gdje pronaći poklone za svoje partnere, posjetite internet stranicu promopoint.hr na kojoj smo i mi pronašli svu inspiraciju za nadolazeće božićno poslovno darivanje. Sa izborom od čak 15.000 različitih artikala sigurno ćete pronaći poklon koji će idealno prenijeti priču vaše tvrtke i brenda.

Photo: www.shutterstock.com