#podrzidomace: Pronašle smo hrvatski brend posvećen ekološki održivoj modi

Od kimono haljina, pa sve do anatomskih maski za lice - Candybalism ima sve što nam treba za odličan stil tijekom cijele godine

Ovog ljeta nas je zaintrigirao novi hrvatski brend posvećen ekološki održivoj modi, Candybalism. Iako smo već dugo planirale s dizajnericom koja stoji iza ove modne priče napraviti intervju, tek smo sada, kada je brend na tržište predstavio i svoje višekratne maske za lice, napokon porazgovarale s Mirnom Mikohović.

Mirna je osnivačica ovog posebnog i vrlo šarmantnog brenda odjeće i dodataka koji će se svidjeti svim ljubiteljicama casual stila, a otkrila nam je da je njezino dizajnersko putovanje započelo još dok je studirala. Na aktivnom osmišljavanju i radu na pokretanju brenda počela je raditi prošle jeseni, pa je tako Candybalism lansiran u siječnju ove godine.


Željela sam raditi odjeću koja je suvremena, jednostavna, ali da ima duha i srčanosti. Taj duh i srčanost provlačim i kroz filozofiju stvaranja gdje pazim na materijale koji se nabavljaju, kako su proizvedeni i na to da su svi u lancu proizvodnje fer plaćeni“, objašnjava nam Mirna te dodaje kako je uz sve to pokrenula i lavinu dobrih djela i to uz pomoć socijalne radnice koja odjeću brenda poklanja onima koji ju nemaju novaca kupiti.

Udobni, prirodni materijali, široki krojevi i zanimljivi asimetrični detalji čine Mirnine kreacije unikatnima i trendsetericama vrlo zanimljivima, pa ne čudi da je brend u manje od godinu dana svog postojanja postao iznimno popularan na hrvatskoj modnoj sceni.


„Posebno mi je važno da se osjeti kvaliteta, zajednica, poštovanje prirode, društveno dobro i estetika. Želim da se osjeti toplina i energija, kategorično odbijam raditi kampanje koje se fokusiraju na nemotiviranim, letargičnim tijelima i bahatim izrazima lica kao što je to često slučaj u modnoj industriji. Mislim da ako je cijela poanta da moji klijenti kupe komad odjeće kako bi se osjećali ugodno, povezano, seksi, opušteno, koji god od tih motiva bio, da je takva i prezentacija brenda. Stil Candybalisma je svakako ležeran, jer je važno da se svatko u mojim komadima osjeća nesputano dok ih nosi, objašnjava Mirna svoju stilsku viziju koja se krije iza njezinih modnih kolekcija.


Kako se stanje na modnom tržištu rapidno mijenja, a novi trendovi slow fashiona postaju sve popularniji, kupci sve više žele kvalitetan, ručno rađeni proizvod, a ne high street komad za koji ne znaju kakvim je proizvodnim procesom nastao niti od kakvih je točno materijala napravljen. S Candybalismom je jedno sigurno – jako puno pozornosti pridaje se tome od kuda je došao materijal, kako je model nastao,  kakva je kvaliteta tkanine i je li proizvod ekološki održiv.


„Trenutno je Candybalism jedini brend na ovom području koji nudi rješenje za svjesne osobe svih spolova koje znaju što žele i brinu o tome od kuda je proizvod došao i kako je nastao, od čega je odjeća i tko ju je radio. Eko moda i etičnost je na velikom svjetskom usponu i Candybalism ide u skladu sa valom koji nastaje na ovim područjima“, govori Mirna.

Tijekom ljeta je vladala najveća potražnja za kratkim lanenima topovima na vezanje i kimono haljinama, a sada je pak naglasak stavljen na anatomske maske za lice koje ne padaju dok se ispod njih govori te toplim majicama.

Cijene odjeće ovog brenda kreću se između 300 i 1600 kuna, a dodaci poput maski se u pretprodaji mogu kupiti za 50, a kasnije za 65 kuna. Svi modeli i proizvodi mogu se naručiti online putem maila, Instagrama ili Facebooka.

Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.