Otkrivamo vam kako pokrenuti vlastiti posao

O čemu sve morate voditi računa i što sve morate uzeti u obzir ako želite posati sam svoj šef?

Otkrivamo vam kako pokrenuti vlastiti posao

Ako razmišljate o tome da postanete sam svoj šef, odmah na početku morate shvatiti da to nije kao u filmovima i da nećete imati vremena za sve što poželite, nego upravo suprotno – u takav pothvat potrebno je uložiti puno više volje, želje, truda, vremena i financija nego što ste isprva pomislili.

No, gdje ima volje, tu ima i načina, zar ne? Odlučili ste, ali ne znate otkuda krenuti?
Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da cijeli proces krene brže i teče glatko i kvalitetno.

IDEJA
Prije nego krenete uopće u realizaciju bilo čega, najvažnije je da dobro razmislite što je to čime se želite baviti i ispitate je li to profitabilno i zanimljivo našem tržištu. Stavite na papir nekoliko ideja, razradite ih okvirno i razgovarajte o tome sa svojim potencijalnim suradnicima, te tražite iskreno mišljenje vaših prijatelja i obitelji.

POSLOVNI PLAN
Najvažnije je da za početak napravite konkretan i dobar poslovni plan. To je dokument koji sadrži definirane sve vaše željene ciljeve, potrebne aktivnosti i (financijske) resurse, ali i stanje na tržištu, te vašu potencijalnu poziciju na istome. U njemu je također bitno definirati sve strategije taktike, ali i napraviti kvalitetnu Swot analizu koja uključuje definirane prednosti, nedostatke, prilike i prijetnje za vaš potencijalni posao.

FINANCIJE
Razmislite o tome kakvi su vaši uvjeti za financijsku realizaciju projekta koji ste zamislili i kako će oni utjecati na vašu kvalitetu života. Razmislite unaprijed i napravite plan B. Razgovarajte s osobnim bankarom i vidite koje sve mogućnosti imate na raspolaganju. Ne zalijećite se unaprijed, nego pokušajte što bolje predvidjeti i rasporediti toškove koji će vam biti potrebni.

MARKETING
Razmislite unaprijed i o investiranju u ovu granu koja će vam biti prijeko potrebna. Marketing u današnje vrijeme uglavnom najvećim dijelom ulazi u područje društvenih mreža, pa će vam biti potrebno i znanje o vođenju takvih podhvata. Postoje razne radionice i seminari na kojima se u samo nekoliko mjeseci možete obrazovati o procesima koji će vam biti potrebni za odabir alata i svladavanja digitalnih izazova.