Osnovna marketinška načela

Prije nego započnete sa planiranjem svoje marketinške kampanje trebali bi znati nekoliko stvari

Osnovna marketinška načela

Trebali bi znati nekoliko stvari prije nego započnete sa planiranjem svoje marketinške kampanje. Ovi faktori su osnovna načela marketinga. Naučiti kako pravilno prodavati je najveći zadatak kada započinjete novi posao ili prodajete novi proizvod. Bez prikladnog marketinga, vaši poduhvati vjerojatno neće uspjeti. Zato vam iznosimo neka osnovna marketinška načela.

Proizvod (Product)

Kod marketinga prvo morate imati proizvod ili uslugu koji je jasan i lako shvatljiv, tako da potencijalni kupci neće imati problema sa razumijevanjem što točno nudite. Ovo je daleko najvažnija uloga marketinga. Ako nudite proizvod ili uslugu nepostojećim klijentima ili klijentima koji ne mogu u cijelosti razumjeti što je vaš proizvod, odnosno čemu služi vaša usluga, pokupit će se i otići. Neke od stvari koje možete uključiti u svoju kampanju, kako bi bili sigurni da će javnost razumjeti vaš proizvod i uslugu su jamstvo, korisnička podrška, instrukcije, naziv poduzeća, vidljivi primjeri kako vaš proizvod ili usluga radi.

Cijena (Price)

Slijedeće na što trebate obratiti pažnju kad radite na svojoj marketinškoj kampanji je da kreirate cijenu koja je razumna i konkurentna cijenama koje druga poduzeća na vašem tržištu nude. Trebali bi malo istražiti konkurenciju i otkriti koje su prosječne cijene za ovakav tip proizvoda ili usluge i tada kreirajte cijenu koja je malo niža od prosječne, ukoliko je to moguće prema vašem budžetu i marži. Javnost će znatno prije primijetiti neki proizvod ili uslugu ako je cijena niža.

Mjesto (Place)
Kod oglašavanja proizvoda ili usluge morate odabrati lokaciju koja najviše odgovara vašem poduzeću za osvajanje željenog tržišta. Ovo je zadatak na koji će zapravo samo nekoliko ljudi potrošiti vrijeme, ali igra veliku ulogu u tome kako će se pokrenuti vaše poslovanje. Gledajte na to ovako, da li bi promovirali dječje igračke u kafiću? Morate odabrati lokaciju za promociju proizvoda ili usluge koja će zahvatiti buduću bazu vaših klijenata. Ovo se više odnosi na nove proizvode nego na postojeća poduzeća i proizvode jer ako ljudi ne znaju da vaš proizvod uopće postoji, kako će znati da im je potreban i kupiti ga.

Promocija (Promotion)
Uvijek morate imati na umu da je komunikacija sa vašom potrošačkom bazom najvažniji aspekt kod marketinga novih proizvoda ili usluga. Ako možete postići da se vaš klijent osjeća sigurno i da osjeća da odabire pravu stvar kad se odluči za vaš proizvod, već ste jedan korak ispred konkurencije. Sigurno rukovanje novcem je bitan dio kod donošenja odluke koju čine potencijalni klijenti kada odabiru proizvod ili uslugu koju trebaju, a ako se možete pobrinuti za to da se oni osjećaju sigurno, bit ćete jedan veliki korak bliže sklapanju posla. Sigurnost je ključ i uvijek će biti važan aspekt u marketingu novog proizvoda ili usluge.