Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions

Saatchi & Saatchi predstavio je svoj najbolji redateljski talent na 21.-om Saatchi & Saatchi New Director's Showcase na Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions

Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions

Saatchi & Saatchi New Director's Showcase bit će vrhunac festivala, a i jedan od najpopularnijih događanja tijekom tjedna u Cannesu. Najbolji redateljski talenti identificirani su preko njihovih ureda diljem svijeta i kroz povezanost internetskim stranicama. Od nekoliko stotina redatelja konačno je Saatchi & Saatchi donio konačan odabir od ukupno 17 redatelja.

Kate Stanners, glasnogovornica i kreativna direktorica u Saatchi & Saatchi London, izjavila je: "Kako se medijski prostor stalno razvija, vještine koje se zahtijevaju od velikog redatelja svakako jesu mogućnost da ispriča priču i sudjeluje u svemu s publikom kroz nove tehnike i izvedbe."

Novi redatelji showa i naslovi njihovih djela jesu:

Andreas Roth – 'Dirt Devil'
Andrew Ruhemann/Shaun Tan – 'The Lost Thing'
Daniel Wolfe – 'Prayin'
Gary Shore – 'Cup of Tears'
Jonathan Higgs Everything Everything – 'Photoshop Handsome'  
Lernert & Sander – 'Elektrotechnique'  
Michal Socha – 'Chick'  
Mikey Please – 'Eagleman Stag'
Neil Dowling and Nils Clauss – 'Senior Living'     
Polynoid – 'Loom'
Robin Goode – 'Let?s Date'     
Sandro Miller – 'Butterflies Feat'
Tell No One – 'Seaweed'  
thirtytwo – Chase and Status  „Let You Go?     
The Daniels – 'Dogboarding'  
The General Assembly – Grum- 'Through the Night'  
Tomi D @ Punga - 'Assland'  

Tom Eslinger, kreativni redatelj u Saatchi & Saatchi rekao je: "Društvene mreže i online video kanali skratili su vrijeme koje je bilo potrebno da se neki redatelj primijeti. Puno redatelja sada je primjećeno kroz online chatanje, diskusije, rasprave o video blogovima."

Posjetitelji zaista mogu očekivati bogatu baštinu drame i iznenađenja. Koncept ovogodišnje teme 'Hello, Future' ideja je koju sanjaju Saatchi & Saatchi tim Jonathan Santana i Xander Smith. Sami kažu da žele stvoriti dvosmislenu ideju koja će ugraditi puno drugačijih tema i talenata, ali i prikazati stvarnu budućnost na polju komunikacija.