Lee Clow, legenda oglašivačke indutrije, dobitnik prestižne nagrade

Na Cannes Lions Advertising Festivalu Lee Clowu će biti uručena nagrada "Lion of St. Mark"

Lee Clow, legenda oglašivačke indutrije, dobitnik prestižne nagrade

Organizatori 60. međunarodnog Cannes Lions Festivala Kreativnosti, najvećih i najprestižnijih svjetskih godišnjih globalnih nagrada koji slave kreativnu izvrsnost u oglašavanju i komunikaciji, objavili su da je dobitnik prestižne nagrade "Lava sv. Marka" oglašivačka legenda Lee Clow, predsjednik TBWA \ Media Arts Lab i direktor medijskih umjetnosti, TBWA \ Worldwide.
Ovo priznanje odaje počast Leeovom dugom i izvanrednom doprinosu kreativnosti u oglašavanju i komunikacijama.

Lee Clow se bavi oglašavanjem više od 40 godina. Karijeru je počeo u poduzeću Chiat\Day u Los Angelesu, kada je tamo bilo zaposleno samo 10 ljudi i kad su imali samo 2 klijenta, i od tada je tamo. Voli razmišljati o industriji kao medijskoj umjetnosti: riječi, slike i priče u ime branda. "Mislim da je nešto dobro ako će vas navesti da osjetite nešto. To može biti smijeh ili plač, može vas iznenaditi ili informirati, može izazvati znatiželju ili potaknuti povjerenje. No, morate ga želiti gledati."

"Lee je kreativni simbol, izvor inspiracije i genije u pričanju priča brandova na umjetnički način - ali i pravi kalifornijski surfer!" komentira Terry Savage, predsjednik Lions Festivala. "Vjernost svojim uvjerenjima zajedno sa svojim svježim pristupom u radu doveli su ga do stvaranja nekih od najvećih kampanja ikada napravljenih. S ponosom i čašću predajemo Leeju Lava svetog Marka za njegov izvanredan doprinos kreativnosti u komunikaciji."

Vezano za primanje nagrade, Lee Clow kaže: "Bio sam u Cannesu mnogo puta, osvojio sam neke nagrade, ali wow, ova je posebna. Kakva čast. Samo da budem u društvu Johna i Dana čini me ponosnim."

Bez obzira radi li se o  poznatoj reklami "1984" za Apple Macintosh, ili ludom Energizer zeki koji samo ide i ide, osvježavanju svijeta s Pepsi, ili slavljenju  svijeta sporta za Adidas s "Ništa nije nemoguće" kampanjom, ljubav koju osjećate prema psima u reklami "Dogs rule" od Pedigrea ili što znači "G" za Gatorade - to su sve radovi koje ljudi žele gledati.

A možda i ne postoji bolji primjer od Leeovog utjecaja u industriji od njegovih 30 i više godina partnerstva s Steve Jobsom. Oni su stvorili poznati 'Think Different" rad za Appleov relaunch 1997.g. Posljednjih 15tak godina njegove su reklame za iPod, iTunes i druge Appleove proizvode bile izuzetno prepoznatljive i pomogle su u izgradnji jakog branda.

Leeu je i dalje posao zabava i izazov. On vjeruje da smo na početku najuzbudljivijeg doba "reklamni" biznis ikada vidio. Lee smatra da se "danas sve može smatrati medijem. Internet je promijenio način na koji ljudi dolaze u interakciju s brandovima. Ako vam se sviđa brand, možete ga tražiti. Ako vam se ne sviđa brand, možete ga javno kritizirati. Dakle, sve što brand mora napraviti je ispričati svoju priču na vješt način. Tada će ljudi odlučiti hoće li im se vaš brand svidjeti ili će ga ignorirati. "

Od kad je počeo raditi u Chiat \ Day i od njihovih skromnih početaka u hotelu u središtu Los Angelesa, agencija je narasla u jednu od deset najvećih globalnih mreža, a sada je jedna od najinovativnijih i najnagrađivanijih agencijskih mreža na svijetu.

Lee Clow će biti uručen Lav svetog Marka u Cannesu, u Francuskoj, u subotu 22. lipnja na 60. Cannes Lions Međunarodnom festivalu kreativnosti.

Davor Balaško