Kako se predstaviti na Instagramu?

Dok Facebook korisnici obično preferiraju komunikaciju s dragim ljudima upravo preko te mreže, Instagram je idealna mreža za praćenje raznih brendova. Donosimo vam nekoliko ključnih savjeta vezanih uz izradu Instagram profila i komunikaciju s pratiteljima.

Kako se predstaviti na Instagramu?

Instagram daje posebni naglasak fotografijama, a ako vam je ciljana publika skupina mladih i urbanih ljudi, Instagram je mreža putem koje biste trebali komunicirati s njima.

Kako započeti Instagram priču?
Prije otvaranja Instagram profila dobro razmislite tko je vaša ciljana publika i kako joj pristupiti. Kada to odredite, možete krenuti dalje:

Prvi dojam
Instagram profil izrađujete zbog ciljane publike pa tako i sadržaj koji objavljujete mora biti takav da zanima vašu publiku. Istražite i naučite s kim komunicirate i što želi vaša publika. Za privlačenje što više pratitelja, važno je ostaviti dobar prvi dojam. Vaš Instagram ‘Bio’ treba biti informativan, privlačan i zabavan.

Sadržaj
Objavljujte kvalitetan sadržaj koji vaši pratitelji žele vidjeti i komentirati. Radi se o ‘živim’ fotografijama koje će potaknuti reakciju kod pratitelja. Sadržaj mora imati vrijednost.

Tema
Razvijajte vlastiti stil i držite se svoj stila i teme kojom nastojite privući publiku.

Hashtag
Hashtagovi su poželjni, no ipak se ne smije pretjerivati. Važno je znati da objave s hashtagovima postižu bolje rezultate i više interakcija nego objave bez hashtagova.

Pratite novitete
Da biste postigli što bolje rezultate, pratite trendove i testirajte dostupne funkcije. Pronađite ono što funkcionira kod vaše publike.