Kako proslijediti email?

U današnje vrijeme poslovna komunikacija se najčešće bazira upravo na slanju e-mailova. S druge strane mailova je sve više i oni najčešće trebaju što prije završiti na ekranu onoga kome su i namijenjeni.

Kako proslijediti email?

Zasigurno ste nekada imali potrebu ili želju proslijediti mail s jedne e-mail adrese na drugu.
Jedan od jednostavnih načina redirekcije je da u svom e-mail klijentu (Gmail, Yahoo, Outlook, ili neki drugi) otvorite e-mail koji ste primili i kliknete na dugme “Proslijedi” (Forward).

Ali što ako imate potrebu da se svi mailovi pristigli na vašu e-mail adresu stalno prosljeđuju na još jednu adresu?
Opcija “Proslijedi” (Forward) u tom slučaju postaje suviše komplicirana i oduzima nam dragocjeno vrijeme, pa bi s te strane bilo žalosno da se takav proces ne može automatizirati.

Sva sreća da današnja tehnologija nudi rješenje za ovaj problem.

Ako koristite Microsoftov mail detaljne upute za podešavanje možete pogledati na ovom linku (https://support.microsoft.com/hr-hr/office/kori%c5%a1tenje-pravila-radi-stvaranja-poruke-o-odsutnosti-9f124e4a-749e-4288-a266-2d009686b403?ui=hr-hr&rs=hr-hr&ad=hr).

Outlook Express više nije dostupan, niti ga Microsoft podržava pa je ovaj servis premjestio na Outlook.com.
Ako ste među rijetkim koji koriste Mozzillin klijent za e-poštu “Tanderberd” on vam nudi instalaciju ekstenzije koja će omogućiti da vaši mailovi promijene primatelja.

Ipak najveći broj mail korisnika koristi Gmail nalog pa je na njihovoj stranici za podršku objašnjeno kako da korak po korak izvršite redirekciju mailova.